Vart vänder jag mig med dolda fel på Gud?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Alla Guds fel är tydligt dokumenterade i bibeln, Koranen och Mormons bok ( dom är jättemånga).
 
P Pin skrev:
Vart vänder jag mig med dolda fel på Gud?
Menar du Gud?!??

Så du inte yrar om solgudar eller gudar från den kinesiska mytologin???

Gå till närmaste kyrka så kan de rådge dig hur du får kontakt med Gud.
Vad är det för fel? Och På vilket sätt är de dolda? Har du köpt Gud av någon? Vilken säljare/ mäklare??
 
Den där jadeguden verkar fasligt lik Mammon, som väl, om jag förstår det rätt, är den gud de flesta kristna tillber.
 
  • Gilla
skogaliten och 2 till
  • Laddar…
Hej!
Min granne är ibland ute på sin baksida och har du full insyn mot min trädgård!! Detta gör att vi inte kan använda våran trädgård som vi tänkt då vi vill kunna vara helt ensamma inne på våran trädgård. Vi bor i Stockholm innerstad och hade INTE räknat med att dom andra grannarna gick ut från sina hus.
Är det någon här som kan prata med min granne och be han flytta? Jag har inte pratat med han för jag är extremt konflikträdd.och skulle aldrig få för mig att prata med min granne..

HJÄLP!!!!!!!
 
  • Haha
BirgitS
  • Laddar…
Claes Sörmland
Bara att börja survedsröka lake i trädgården så flyttar grannen Funkar varje gång! Hela bostadsrättslängans radhus står tomma här. Nyproduktion.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
H hablam skrev:
Hej!
Min granne är ibland ute på sin baksida och har du full insyn mot min trädgård!! Detta gör att vi inte kan använda våran trädgård som vi tänkt då vi vill kunna vara helt ensamma inne på våran trädgård. Vi bor i Stockholm innerstad och hade INTE räknat med att dom andra grannarna gick ut från sina hus.
Är det någon här som kan prata med min granne och be han flytta? Jag har inte pratat med han för jag är extremt konflikträdd.och skulle aldrig få för mig att prata med min granne..

HJÄLP!!!!!!!
Ta upp det med ordföranden, på er gemensamma städdag.
 
S Sona2012 skrev:
Vissa har dyrkat olika solgudar. Men det var inte Gud utan tex Ra
Jag skriver om Gud som kristna tror på
Men här är vi inkluderande och låter alla vara med
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Den där jadeguden verkar fasligt lik Mammon, som väl, om jag förstår det rätt, är den gud de flesta kristna tillber.
Har du träffat dom❓
 
De kristna? Ja, de går runt ibland oss, men kan se ut som vem som helst! Ibland är de korsmärkta runt halsen. Ibland kan man råka på någon som man inte ens märker är kristen på flera år. Det är ofta inte så allvarligt som andra religiösa defekter, och egentligen något som är att vänta i stora delar av populationen. Men man vill ju ändå gärna få det till att räknas som dolt fel om inte de yttre attributen är på plats om man tillåts göra en närmare undersökning.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Menar du Gud?!??

Så du inte yrar om solgudar eller gudar från den kinesiska mytologin???

Gå till närmaste kyrka så kan de rådge dig hur du får kontakt med Gud.
Vad är det för fel? Och På vilket sätt är de dolda? Har du köpt Gud av någon? Vilken säljare/ mäklare??
Två välklädda unga män i kostym som jag köpte hela konceptet av när de knackade dörr
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ta upp det med ordföranden, på er gemensamma städdag.
Jag må va vuxen men har inte lärt mig hur man för en verbal kommunikation. Fu kanske kan prata med han åt mig? Eller funkar det med en lapp?
 
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Bara att börja survedsröka lake i trädgården så flyttar grannen Funkar varje gång! Hela bostadsrättslängans radhus står tomma här. Nyproduktion.
Kan det finns asbest i surveden? Vill inte ta skada av det.
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
H hablam skrev:
Jag må va vuxen men har inte lärt mig hur man för en verbal kommunikation. Fu kanske kan prata med han åt mig? Eller funkar det med en lapp?
Lapp i lådan är fullt gångbart, om ordförande är läskunnig, vill säga.

Fråga ordföranden hur du ska hantera det kvarlämnade trädäcket.
 
Vi säger same numera, inte lapp. Och det är ett knepigt folk när det kommer till gränser och vilka som har vilka rättigherter till vilken mark. Bättre då att du håller dig till @FredrikR son ombud än en same.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.