Man kan skicka en från resande folket också?
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vi säger same numera, inte lapp. Och det är ett knepigt folk när det kommer till gränser och vilka som har vilka rättigherter till vilken mark. Bättre då att du håller dig till @FredrikR son ombud än en same.
Same same but different
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vi säger same numera, inte lapp. Och det är ett knepigt folk när det kommer till gränser och vilka som har vilka rättigherter till vilken mark. Bättre då att du håller dig till @FredrikR son ombud än en same.
Var någonstans står det i forumreglerna?
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Var någonstans står det i forumreglerna?
Regler?
Lagar!
 
FredrikR FredrikR skrev:
Man kan skicka en från resande folket också?
klart att de reser om man skickar de hela tiden. De borde då skickade folket
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Man kan skicka en från resande folket också?
De har inga mark rättigheter
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
H hablam skrev:
Hej!
Min granne är ibland ute på sin baksida och har du full insyn mot min trädgård!! Detta gör att vi inte kan använda våran trädgård som vi tänkt då vi vill kunna vara helt ensamma inne på våran trädgård. Vi bor i Stockholm innerstad och hade INTE räknat med att dom andra grannarna gick ut från sina hus.
Är det någon här som kan prata med min granne och be han flytta? Jag har inte pratat med han för jag är extremt konflikträdd.och skulle aldrig få för mig att prata med min granne..

HJÄLP!!!!!!!
Bygg ett hönshus vetja. Eller minkfarm
 
  • Gilla
Sona2012
  • Laddar…
För att förbruka mindre el så kan man gå över till pellets. om man nu måste värma huset. Det är tydligen att rekommendera
 
Jag har upptäckt att min elräkning va jätte hög nu i vinter. Dessutom blev den ännu högre om jag hade fönstret öppet. .
Sen misstänker jag att det är fel på varmvattnet. Helt plötsligt tar vattnet slut...
Efter att man fyllt upp badkaret och låter det fortsätta fyllas på med varmt vatten. De fick jag ingen information om. De va aldrig något problem där jag bodde förut. Jag bodde i lägenhet då men det borde inte vara någon skillnad.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
För att förbruka mindre el så kan man gå över till pellets. om man nu måste värma huset. Det är tydligen att rekommendera
Bluff jag satt pellets i mina elelement och det blev inte någon minskning av elförbrukningen
 
  • Ledsen
  • Haha
  • Gilla
HenrikHuslöse och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
De kristna? Ja, de går runt ibland oss, men kan se ut som vem som helst! Ibland är de korsmärkta runt halsen. Ibland kan man råka på någon som man inte ens märker är kristen på flera år. Det är ofta inte så allvarligt som andra religiösa defekter, och egentligen något som är att vänta i stora delar av populationen. Men man vill ju ändå gärna få det till att räknas som dolt fel om inte de yttre attributen är på plats om man tillåts göra en närmare undersökning.
Korsmärker dom sina anhängare. Det låter som en sekt
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Jag har upptäckt att min elräkning va jätte hög nu i vinter. Dessutom blev den ännu högre om jag hade fönstret öppet. .
Sen misstänker jag att det är fel på varmvattnet. Helt plötsligt tar vattnet slut...
Efter att man fyllt upp badkaret och låter det fortsätta fyllas på med varmt vatten. De fick jag ingen information om. De va aldrig något problem där jag bodde förut. Jag bodde i lägenhet då men det borde inte vara någon skillnad.
Sätt ett elelement i badkaret så hålls badvattnet varmt
 
N Niq skrev:
Sätt ett elelement i badkaret så hålls badvattnet varmt
elementet tar inte skada?
 
S Sona2012 skrev:
De har inga mark rättigheter
De är väl bara jonas Gardell som har
 
N Niq skrev:
Sätt ett elelement i badkaret så hålls badvattnet varmt
Och din kropp kommer hålla jordtemperatur ( 6 feet under) för evigt...

Men du bryr dig inte om det är varmt eller kallt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.