422 222 läst · 12 981 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Är du helt okunnig. Dolda fel gäller alltid oavsett. För man är aldrig ansvarig för det man gör. Jag är helt säker på det jag har läst det på Fäjs båk. Däremot hittade jag en sida lagen.nu där stod det något annat. Men jag tänkte den kan inte någonting om sådant. De är bara och kolla. Hur många läser fäjsbåk varje dag. Det är viktigt med källkritisk.S Sona2012 skrev:
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
De gjorde jag köpte en sommar bil som du sa men det regnar in massa... köpte en bil.S Sona2012 skrev:
det stod en förkortning CAB. Den har ett öppet tak man kan se himlen. Det jobbiga är det läcker väldigt mycket. Det känns som att kommer mer vatten i bilen än på gatan. Däremot upptäckte jag att kör jag fort så regnar det inte lika mycket men så fort jag stannar. Det måste något fel. Jag ringer säljaren imorgon. Det finns ett annat fel.
Det är en varninglampa som har börjat lysa.
Det ser ut som en jätte konstig en rektangel och sen en halv cirkel kanske som en pump av något slag. Den började lysa efter att jag kört ett jag har blivit brutalt lurad
Jag tror att han snabbt sniffar äppelmos
Åk till verkstaden, de kommer ge ett prisförslag för att reparera som är dyrare än att köpa en ny liknande men utan CAB! Och den blir för varm på sommaren när det inte regnar...Bananskalare skrev:De gjorde jag köpte en sommar bil som du sa men det regnar in massa... köpte en bil.
det stod en förkortning CAB. Den har ett öppet tak man kan se himlen. Det jobbiga är det läcker väldigt mycket. Det känns som att kommer mer vatten i bilen än på gatan. Däremot upptäckte jag att kör jag fort så regnar det inte lika mycket men så fort jag stannar. Det måste något fel. Jag ringer säljaren imorgon. Det finns ett annat fel.
Det ser ut som en jätte konstig en rektangel och sen en halv cirkel kanske som en pump av något slag. Den började lysa efter att jag kört ett jag har blivit brutalt lurad
Så gå/ cykla runt i närmaste villa kvarter till du hittar ett hus med många äppelträd och köp det huset efter att du genomfört en noggrann undersökning/ besiktning så det inte finns några " dolda fel". Plocka sedan äpplen från träden när det blir tid för det någon gång till hösten och gör äppelmos så mycket du vill. Finns inga garantier på att du inte lyckas förgifta dig själv, jag däremot är en excellent äppelmos kokare. Men det kostar 3 tusen/ liter. Att betalas kontant/ swish/ banköverföring vid beställning!!!
Redigerat:
Du behöver ett paraply ☔Bananskalare skrev:De gjorde jag köpte en sommar bil som du sa men det regnar in massa... köpte en bil.