564 906 läst · 18 823 svar
565k läst
18,8k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 555 inlägg
Asså, varför gör de på detta viset hela tiden?? Det är väldigt svårt och utmanande för mig att inte gå in i dessa trådar som dyker upp hela tiden och skriva
"Det ser definitivt ut som asbest!"
Det är så påfrestande för min stackars självkontroll. Hjälp mig stå emot, snälla!
Här är det senaste exemplet:
https://www.byggahus.se/forum/threads/vitmoegel-eller-loesull.540166/
Hjälp mig!!! Jag är desperat!!!
Det är så påfrestande för min stackars självkontroll. Hjälp mig stå emot, snälla!
https://www.byggahus.se/forum/threads/vitmoegel-eller-loesull.540166/
Jag tycker själv att det ser ut som svartmögel. Alternativt långsprötad silverfisk. Jag kommer aldrig ihåg vilken som är vilken.SågspånPappspikEternit skrev:
Asså, varför gör de på detta viset hela tiden?? Det är väldigt svårt och utmanande för mig att inte gå in i dessa trådar som dyker upp hela tiden och skriva
[länk]
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 555 inlägg
Det är sedan länge fastslaget i den här faktafyllda tråden att det heter aspest.SågspånPappspikEternit skrev:
[länk]
Bästa sättet att stå emot viljan att upplysa någon om hur glada dom ska vara som kanske har hittat aspest eller grönmögel är givetvis att dricka en pripps blå. Detta upprepas varje gång du vill göra något du inte borde. Om du gör detta så lär du dig att förknippa det du inte borde göra med något hemskt och du kommer att sluta med ditt beteende.
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 555 inlägg