Ny, kommande 18V laser.
Bosch 18V laserverktyg med grön laserstråle som visas i flera riktningar. Modellnamn: GLL 18V-120 C Professional.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch Professional GLL 330-80 CG 18V-laser med gröna lysdioder justeras på en pegboard. Verktyget är märkt med bluetooth och batteriindikatorer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Uppdaterade bilder på kommande 18V fräs.
En person använder en Bosch 18V trådlös fräs med ansluten dammsugarslang på en arbetsbänk med en Bosch styrskena.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En person använder en Bosch 18V handöverfräs för träbearbetning på en arbetsbänk, med en dammsugarslang ansluten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


18V lamellfräs.
Bosch 18V lamellfräs visad från sidan med handtag, inställningsskala och batteri, svart och blå design, mot vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och sist men inte minst, Bosch GKS 18V-57-2 GX med priser på finska K-Rauta, dock inte i lager.
Skärmdump från K-Rauta med tre Bosch GKS 18V-57-2 verktyg, priset är 569 €, 349 €, och 389 €, och en Bosch FSN 740 X guide med priset 269 €.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump av K-Rauta webbsida som visar Bosch FSN 440 X och FSN 300 X styrskenor till priserna 199 € respektive 219 € styck, ej i lager.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Wirre740 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Och sist men inte minst, Bosch GKS 18V-57-2 GX med priser på finska K-Rauta, dock inte i lager.
Tack för den, hade missat den sågen helt och hållet. Verkar ju helt klart värt att vänta på den och inte gå på den gamla 18V-57-2 G. Eller?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Tack för den, hade missat den sågen helt och hållet. Verkar ju helt klart värt att vänta på den och inte gå på den gamla 18V-57-2 G. Eller?
Jag skulle ha gjort det.
Tolkar det som den kommer funka på vanliga skenorna samt nya kommande kapskenorna.
Just kapfunktionen är lockande med återfjädrande skena.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Har vi någon aning om när den går att lägga vantarna på?
Finns ju nästan ingen info alls på nätet.

EDIT: På finska K-rauta som du länkade verkar den ju finnas för leverans men inte varuhus?
 
mexitegel mexitegel skrev:
Har vi någon aning om när den går att lägga vantarna på?
Finns ju nästan ingen info alls på nätet.

EDIT: På finska K-rauta som du länkade verkar den ju finnas för leverans men inte varuhus?
Tror det är felaktigt, men vore trevligt om jag tror fel. 😉
Till höst/vinter vill jag minnas.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Villhöver också den sågen😎
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag skulle ha gjort det.
Tolkar det som den kommer funka på vanliga skenorna samt nya kommande kapskenorna.
Just kapfunktionen är lockande med återfjädrande skena.
Det är väl ganska troligt att det kommer släppas en uppdaterad såg med större kapdjup inte allt för långt in i framtiden eftersom de flesta konkurrenter har det?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Tror det är felaktigt, men vore trevligt om jag tror fel. 😉
Till höst/vinter vill jag minnas.
Hm, det är jobbigt när mina tidsplaner inte stämmer med Boschs 😂
 
  • Haha
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Hm, det är jobbigt när mina tidsplaner inte stämmer med Boschs 😂
@mexitegel
Kolla här vad jag hittade. 😎
Reklamblad för Bosch Pro News med information om cirkelsågen GKS 18V-57-2 GX solo och olika dammsugarprodukter inklusive specifikationer och priser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

September, från franska Bosch Pro News eller va nu katalogen/bladet brukar heta.
 
  • Älska
mexitegel
  • Laddar…
Någon här som har en GAS 12-25 PL? Är det nått att ha?

Har redan en GAS 35 AFC men tänkte som komplement🤓
 
FredrikR FredrikR skrev:
@mexitegel
Kolla här vad jag hittade. 😎
[bild]
September, från franska Bosch Pro News eller va nu katalogen/bladet brukar heta.
Nice, men sicket rövarpris på skenorna 😳
 
mexitegel mexitegel skrev:
Nice, men sicket rövarpris på skenorna 😳
Ja det är väl lite på gränsen... Men inte helt oväntat.
FSN 1400 kostade väl en del när dom dök upp nya på marknaden och med lite inflation samt rörliga delar.. 😐
 
Jo, det kostar att ligga på topp! 😂
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Det känns kul att Bosch släpper så mycket nya maskiner i år, har varit dåligt med nysläpp sista åren. Skulle behövas lite mer på 12V-sidan dock då jag tycker de maskinerna kompletterar väl. Sen hadd dom gärna fått komma mdd bättre pro-deals då de senaste varit riktigt kass!
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.