Man vill ju ha den senaste men frågan.är om ddt är värt 2k extra😂
 
T trojlee skrev:
Man vill ju ha den senaste men frågan.är om ddt är värt 2k extra😂
Fick detta svar av bosch:
Det största skillnaderna är att GNH 18V-64-2 M tumaktiverad brytare för effektiv enhandsanvändning, lägre rekyl och djupkontroll som ger användaren möjlighet att ställa in individuella spiklängder.

Verkar kosta 7k på amazon.se just nu...får hålla utkik..😬
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Fick detta svar av bosch:
Det största skillnaderna är att GNH 18V-64-2 M tumaktiverad brytare för effektiv enhandsanvändning, lägre rekyl och djupkontroll som ger användaren möjlighet att ställa in individuella spiklängder.

Verkar kosta 7k på amazon.se just nu...får hålla utkik..😬
Om memiler (förlåt, cyklister) motiverar att lägga 10 000, 20 000 eller 30 000+ för att spara hekton på sina cyklar tycker jag det här låter som en superdeal.
 
  • Haha
  • Älska
trojlee och 2 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Om memiler (förlåt, cyklister) motiverar att lägga 10 000, 20 000 eller 30 000+ för att spara hekton på sina cyklar tycker jag det här låter som en superdeal.
Som med cyklar och elverktyg - man ska inte dö nyfiken om man inte måste. 😉
Köp om månaden går ihop!
 
  • Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
Såg ju ut som ett alternativ. Ser du några priser? Täbker om det är värt att be en vän köpa😎
 
T trojlee skrev:
Såg ju ut som ett alternativ. Ser du några priser? Täbker om det är värt att be en vän köpa😎
5hundring på Amazon. 😇👍
 
Som hittat😂
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Såg ju ut som ett alternativ. Ser du några priser? Täbker om det är värt att be en vän köpa😎
Tyvärr, ingen inlogg hos Ahlsell där jag jobbar nu, men dessa köps in ibland. Har ingen aning om vad de kostar. Krymps dit med varmluftspistol
 
T trojlee skrev:
Som hittat😂
Trodde du syftade på tångnyckeln ju.. 🫣😂😉
 
  • Haha
fusion
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Såg ju ut som ett alternativ. Ser du några priser? Täbker om det är värt att be en vän köpa😎
Fick upp 92kr/st (+moms och frakt) men jag har bara standard rabatten så din vän har troligen bättre pris 👍
 
Är det någon som köpt en Bosch GRT trimmer eller GFR som är samma men med medföljande gräsklinga?
Har bara hittat en recension och att den är slut i lager hos flera företag.
Också nyfiken på ungefärlig drifttid på 4 Ah batterier, hade tänkt använda de jag har.
 
A AndersS skrev:
Är det någon som köpt en Bosch GRT trimmer eller GFR som är samma men med medföljande gräsklinga?
Har bara hittat en recension och att den är slut i lager hos flera företag.
Också nyfiken på ungefärlig drifttid på 4 Ah batterier, hade tänkt använda de jag har.
Har du 3st batterier bör det väl inte vara ett problem, sen är ju inte 4Ah det kraftfullaste som finns.

Kör 36V trimmer och lövblås här med ett 4.0Ah och kommer nästan runt hus och pool, på en laddning men det beror ju också på hur tjockt gräset som ska trimmas hunnit bli.
Tänker mig ersätta dessa två med 18V grejer framöver.
 
Tjockt gräs tas med röjsågen, så det blir nog mest lite fintrimning och utifrån att andra familjemedlemmar ska kunna köra av lite utan att behöva kränga på sig sele, etc.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.