Den nya 18V-57-2 har gjuten bottenplatta liksom 57G men mycket smalare eftersom den inte passar till skena
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Den nya 18V-57-2 har gjuten bottenplatta liksom 57G men mycket smalare eftersom den inte passar till skena
Tolkade det som du menade pressad på 57G. (y)
Har en själv sedan många år, "råkade" nog beställa den när det var "dansprogram" på tv..:geek:
 
  • Gilla
mattiasp
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Den nya 18V-57-2 har gjuten bottenplatta liksom 57G men mycket smalare eftersom den inte passar till skena
Dessutom är den gjutna bottenplattan bearbetad längs långsidorna så bredden på min platta är 134.05mm längs hela sin längd
 
FredrikR FredrikR skrev:
57G har låsning fram och bak, men det kanske är det du menar? ;):thinking:
Ja, det är det jag menar, inlindat i väldigt många ord :crysmile: Det var en sån jag hade fram tills nyligen.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Det var väl kanske ett fullt logiskt steg då GSR 18V-90 C verkar ha ersatt GSR 18V-60C, den är borttagen från Bosch's sida nu. Att FC'n följer efter var kanske väntat, några omvälvande skillnader är det väl kanske inte tal om dock. Vridmoment från 31/60Nm till 36/64, maxvarv har dock faktiskt ökat en del, från 1900 till 2100.
Kanske tur att man inte köpt en FC än då, om det eventuellt kunde bli något bra erbjudande på den utgående nu någonstans.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Sittställning
Är detta sant !? Drömmen är sann !?
 
  • En person i arbetskläder beskär en häck med en elektrisk häcksax.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Elverktyg för trädgårdsarbete utställda utomhus, gräsklippare, häcksaxar, modern arkitektur i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Älska
  • Gilla
  • Ledsen
boschkenta och 6 till
  • Laddar…
Sittställning Forlowt skrev:
Är detta sant !? Drömmen är sann !?
Typiskt! Jag övergav Bosch förra året och bytte till Makita just för att jag ville ha bara ett batterisystem till alla maskiner!
Ångrar mig ye då Makita 18v trädgårdsmaskiner smiskar skiten ur de Bosch gröna 36v maskiner jag hade, men blå Bosch kommer nog vara riktigt bra!
 
  • Gilla
perror
  • Laddar…
Sittställning
P Patrik Hazard skrev:
Typiskt! Jag övergav Bosch förra året och bytte till Makita just för att jag ville ha bara ett batterisystem till alla maskiner!
Ångrar mig ye då Makita 18v trädgårdsmaskiner smiskar skiten ur de Bosch gröna 36v maskiner jag hade, men blå Bosch kommer nog vara riktigt bra!
Jag tänkte köra Makita med adapter men nu slipper jag spåna vidare på det :)

Hoppas priserna blir humana
 
Sittställning Forlowt skrev:
Hoppas priserna blir humana
Skit samma, take my money!
 
  • Älska
  • Haha
john.h och 2 till
  • Laddar…
Sittställning Forlowt skrev:
Är detta sant !? Drömmen är sann !?
Har sedan tidigare än grön 36V blås och trimmer, har sneglat mot häcksax sedan thujahäcken planterades förra sommaren, och nu detta.. :love:

Instämmer, take my money!:cool:
 
  • Gilla
Sittställning och 1 till
  • Laddar…
Börjar Bosch äntligen få upp lite mer tempo i produktlanseringer/nya maskiner? Tycker det varit lite mer lite tätare sista tiden. I produktutbud har de ju onekligen legat lite efter t.ex. Makita och Milwaukee.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
  • Gilla
Sittställning
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[länk]
Betongslip, spekulerade jag då. :cool:(y)
[bild]
Ah tata, se där ja. Ja alltså, det GÅR säkert att slipa betong med den, så du kan få ett halvt rätt kanske? :rofl:
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.