Sittställning Forlowt skrev:
Yes. även Amazon
Nice, så det kvittar att det är danskt då?
Och antar att du menar svenska Amazon och inte tyska.

Sittställning
D degas skrev:
Nice, så det kvittar att det är danskt då?
Och antar att du menar svenska Amazon och inte tyska.
Jag köpte den här 12v grensaxen och kunde utnyttja rabatten. Tror det gäller hela Europe men inte utanför om jag minns rätt

Jag köpte den här 12v grensaxen och kunde utnyttja rabatten. Tror det gäller hela Europe men inte utanför om jag minns rätt
För ProDeals ska det väl vara köpt i samma som du registrerar den i?
Amazon.se funkar men tveksamt om Computer salg gör.
Fanns en lista tidigare på butiker som ingick, eller om det var för cashbacken.

Låter ju perfekt! Tack för svar.

Skärmdump från hemsida med FAQ om kampanj för Bosch-produkter, inkluderar frågor om köpkrav och villkor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vill inte vara den som förstör glädjen, men det är nog roligare att få infon innan. ;)

Kollar man random Boschprodukt på CDON står det säljs och levereras av Computersalg A/S.

Det bör alltså stå deras namn på kvittot.

Redigerat:
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]

Vill inte vara den som förstör glädjen, men det är nog roligare att få infon innan. ;)

Kollar man random Boschprodukt på CDON står det säljs och levereras av Computersalg A/S.

Det bör alltså stå deras namn på kvittot.
Jo, det var ju det där kruxet som föranledde frågan. :)

D degas skrev:
Jo, det var ju det där kruxet som föranledde frågan. :)
Precis, och jag tror väl motsatsen till det Forlowt skriver. Men jag hoppas gärna jag har fel i ovanstående. ;)
Hade du haft ett kvitto med CDON på har det varit grönt. Som jag tolkar det han du lika gärna beställa från Computersalg direkt om det nu inte råkar vara billigare genom CDON.
Men likväl har du ett kvitto från en dansk återförsäljare.:thinking:

FredrikR FredrikR skrev:
Precis, och jag tror väl motsatsen till det Forlowt skriver. Men jag hoppas gärna jag har fel i ovanstående. ;)
Hade du haft ett kvitto med CDON på har det varit grönt. Som jag tolkar det han du lika gärna beställa från Computersalg direkt om det nu inte råkar vara billigare genom CDON.
Men likväl har du ett kvitto från en dansk återförsäljare.:thinking:
Jo, som du skriver så brukar man få ett kvitto från CdON där ComputerSalg står som säjlare.
Annars hade det ju säkerligen varit problemfritt.

Är ju inte så suger på att chansa. ;)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
D degas skrev:
Jo, som du skriver så brukar man få ett kvitto från CdON där ComputerSalg står som säjlare.
Annars hade det ju säkerligen varit problemfritt.

Är ju inte så suger på att chansa. ;)
Samtidigt är det ju nationella webshopar, alltså .se, .dk, .no...
Mitt köp från ifjol betalades med Klarna, svenska mail och varorna skickades från Ringsted i Danmark.
25% moms på kvittot, men inser att även Danmark har samma momssats som oss.

Desto mer jag läser desto börjar jag tro att det kan funka .. :oops:

Redigerat:
Någon som vet när Bosch sladdlös sticksåg GST 18V-155 SC med röd rabattskylt som visar -27%, utan batteri och laddare.
Skapa konto

Börjar aäljas i sverige?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Någon som vet när [bild]
Börjar aäljas i sverige?
Gissning, november - december.
Skärmdump av en prisjämförelse för Bosch GST 18V-155 SC såg, med olika priser och leveransdatum.
Skapa konto

• Gilla
trojlee
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hittade denna när jag åt frukost.
[bild]
Ser ut som den passar rakt av till 8SDE, vilket får mig att tro att den passar till SJL också.
[bild]

Nedan ser du lite mått.
[bild] [bild]

Och vanliga skruven.
[bild] [bild]

Diametern.
[bild]

<Edit>
Inser nu att jag läste lite dåligt inatt och ser att du redan sett att SDE och SJL verkar komma med olika skruvar... :thinking::oops:

Är fästskruven till SJL vänstergängad?
Fick hem knoppen igår och den passar som förväntat i skruvhålet!
Dock är klingskyddet olika på SJL och SDE, klingskyddet på SJL har en flärp som går in ca 5 mm för långt mot centrum vilket gör att knoppen inte går att skruva i. Men det är lätt bortslipat med en dremel eller liknande.

Bosch kap- och gersåg med röda och blå detaljer och markerad säkerhetsfunktion.
Skapa konto

Bosch blå kapsåg, snedkapning, professionellt verktyg, röda och grå detaljer, snittguide, justerbart vinkelstöd.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Dock är klingskyddet olika på SJL och SDE, klingskyddet på SJL har en flärp som går in ca 5 mm för långt mot centrum vilket gör att knoppen inte går att skruva i. Men det är lätt bortslipat med en dremel eller liknande.

[bild]
[bild]
Bra info angående klingskyddet. (y)

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:

[bild]
[bild]
Vart köper man denna o vad kostar den?

T trojlee skrev:
Vart köper man denna o vad kostar den?
Finns på Boschs hemsida för 158 kr + frakt 75. GCM 8 SDE - 3 601 M19 200 | Bosch Professional elverktyg (boschtoolservice.com)

Jag beställde från en lokal firma som är återförsäljare, då beställer dom med andra grejor o man brukar slippa frakten, sen är det nog olika hur mycket påslag dom har, jag betalade 150 kr totalt.
Har beställt plastinlägg till L-boxx för runt 40 kr som kostar 150-200 på nätet.

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.