T trojlee skrev:
Kikat på sådana, men skulle även vilja ha lamellslip 8mm men hittar inget lämpligt:rofl:
Roloc-hållare och skivor funkar, inte känt behov av lamell (som inte jag heller sett till).
Om du menar lamellrulle med fast skaft blir det dyrt i längden. Ett alt är utbytbara slipkoner som sitter på en gummikon med skaft.

Har fått slipen nu, någon som vet om det finns andra fästen så man kan sätta på exempelvis dremel verktyg eller 6mm slipar?

Sittställning
T trojlee skrev:
Har fått slipen nu, någon som vet om det finns andra fästen så man kan sätta på exempelvis dremel verktyg eller 6mm slipar?
Ska passa, Bosch äger dremel ;)

Men har dremels verktyg 8mm axel:thinking:? Vore ju bra i så fall.

Sittställning
T trojlee skrev:
Men har dremels verktyg 8mm axel:thinking:? Vore ju bra i så fall.

Min Bosch finns det olika hyslor till

Priserna har gått ner lite, tycker jag det ser ut som.
Skärmbild av en Bosch GNH 18V-64 spikpistol med prisintervallet 472,94 € till 791,10 € och rabattmärkning på en webbshop.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

~€550 från Amazon.de tex.

• Gilla
trojlee
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Bosch verkar ha släppt en giraffslip, [länk]

Någon som vet hur den är jämfört med flex? Den har ju betydligt lägre pris…
Jag har för mig den varit upp till diskussion tidigare. Bra pris vill jag minnas!

(och ja, jag hoppades ditt inlägg skulle vara om nå nytt som släpps till vintern - villhöver handla nåt, har jobbat för mycket..) :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Hm, sökte i forumet men fick ingen träff. Den ser ut att gå att få tag i under 4 laxar.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
@zarkov
Jag registrerade min ProDeal 1/8, fick mail omgående med deltagar id.
Frågade om statusen efter ca 6v och fick till svar att den blivit nekad då det saknades uppgifter på kvittot, men att jag kunde komplettera till hon som svarade.
Skickade in kvittokopia samma dag och på mindre än 1v finns det på utlämningsstället, trots skrivelsen om att det kan ta upp till 4v.

• Gilla
zarkov
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
@zarkov
Jag registrerade min ProDeal 1/8, fick mail omgående med deltagar id.
Frågade om statusen efter ca 6v och fick till svar att den blivit nekad då det saknades uppgifter på kvittot, men att jag kunde komplettera till hon som svarade.
Skickade in kvittokopia samma dag och på mindre än 1v finns det på utlämningsstället, trots skrivelsen om att det kan ta upp till 4v.
Hade missat den här tråden, den är naturligtvis bättre lämpad än tipstråden.

Det var längre tid än det tog för mig förra gången, märkligt att de inte hör av sig om något saknas? Vad var det för uppgifter de saknade på kvittot?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Hade missat den här tråden, den är naturligtvis bättre lämpad än tipstråden.

Det var längre tid än det tog för mig förra gången, märkligt att de inte hör av sig om något saknas? Vad var det för uppgifter de saknade på kvittot?
Lite oklart egentligen, det första jag skickade var en skärmdump från beställningsbekräftelsen. Men jag vill minnas att både, pris, verktyg, datum samt inköpsställe syntes.
Jag tänkte precis som du skriver att dom bör ju höra av sig om det inte skulle duga.

FredrikR FredrikR skrev:
Lite oklart egentligen, det första jag skickade var en skärmdump från beställningsbekräftelsen. Men jag vill minnas att både, pris, verktyg, datum samt inköpsställe syntes.
Jag tänkte precis som du skriver att dom bör ju höra av sig om det inte skulle duga.
Märkligt. Jag laddade upp mitt kvitto från Amazon med både datum, modellbeteckning och pris.

Bosch har ju en stor "butik" på svenska Amazon så jag tycker inte det borde vara där skon klämmer. Ja ja, det kommer väl så småningom.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Amazon funkar. Jag ansökte 6 maj och fick godkänt på ett gratis batteri 17 maj.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Märkligt. Jag laddade upp mitt kvitto från Amazon med både datum, modellbeteckning och pris.

Bosch har ju en stor "butik" på svenska Amazon så jag tycker inte det borde vara där skon klämmer. Ja ja, det kommer väl så småningom.
Med tanke på mitt ärende tycker ja du ska kontakta dom med ditt deltagar id och se vad dom säger, jag fick återkoppling samma dag.

• Gilla
zarkov
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.