ClasseClas
Nimajneb skrev:
Tror bara att man ser det när man är inloggad på deras site.

Själv är jag naturligtvis nöjd med köpet.

Jag fick min slagskruvdragare plus vinkelskruvdragare billigt... Plus att jag fick en GSR, GOP o en lampa på köpet d^_^b
Jag är oxå nöjd med köpet. Jag hade snöat in mig på Makitas fjuttdragare och slagdragare men velat länge pga priset. Nu fick jag ju vettiga fjuttisar + fler batterier till GOPen. Perfekt!

Det är väl dags att resonera om vettiga lådor till dessa prylar. Tacksam för tips!

Redigerat:
Även förslag på lämpliga tillbehör/nödvändiga tillbehör till GOPen mottages tacksamt.

Utländska som svenska siter/affärer.

ClasseClas
Grejorna är redan på väg! Snabbt jobbat av Seltmann.:)

Enda smolket i bägaren är att det är DHL som levererar, http://www.byggahus.se/forum/vatten-avlopp/137937-varning-foer-dhl-och-rinkabyroer.html
Det har redan andra grejor i Rosersberg som är mina som ligger till sig av ngn outgrundlig anledning. 18 days and still counting. :x

Super de bort den här grejen också så är trynsmäll ett vänligt sätt att umgås på... Får se hur det går.

Jag har för mig att när jag beställde så var det DHL som levererade till svenska gränsen och sedan tog Posten över. Jag fick iallafall hämta ut paketet på ett Postenutlämningsställe (jag var inte hemma plus att en siffra var fel i mitt tfn-nr på fraktsedeln).

ClasseClas
Berkan skrev:
Jag har för mig att när jag beställde så var det DHL som levererade till svenska gränsen och sedan tog Posten över. Jag fick iallafall hämta ut paketet på ett Postenutlämningsställe (jag var inte hemma plus att en siffra var fel i mitt tfn-nr på fraktsedeln).
Om det stämmer så känner jag mig lugnare just nu.

Jag har beställt två gånger av Seltmann, det har varit Posten som delat ut paketet i Sverige (var inte hemma ena gången så då fick jag en avi).

DHL sköter transporten till Sverige och man kan följa paketet på DHLs sida.

Och vill man fortfarande ha 10,8V-monsterkitet finns det nu i lager igen :)

Ni som köpt det: fick ni med något alls till GOP:en? Eller är den helt "ren" så att man måste köpa till slipsulan också?

Danne78 skrev:
Och vill man fortfarande ha 10,8V-monsterkitet finns det nu i lager igen :)
Nu har jag beställt ett kit. Det finns kvar så det räcker till alla...

"Noch 90 Stück auf Lager"

(Nu får jag nog sälja min AEG BS 12 C IQ men min Milwaukee C12d får nog vara kvar.)

Jag fick precis hem grejerna. Beställde i fredags.

Allting var packat på ett bra sätt: Yttre emballage samt låda innehållande maskinerna. Allting verkar vara som jag trodde bortsett att jag fick med instruktionsboken till 30-min laddaren men fick en 60 min laddare (vilket ju stämmer med paketet).

GOP innehöll en slipplatta (med några få slippapper, öppnade inte inplastningen) och en insex.

Kan rekommendera handel med Shop-seltmann. Allting har fungerat och google translate hjälper en långt när man skall skapa konto etc.

Redigerat:
ClasseClas
TryBran skrev:
Jag fick precis hem grejerna. Beställde i fredags.

Allting var packat på ett bra sätt: Yttre emballage samt låda innehållande maskinerna. Allting verkar vara som jag trodde bortsett att jag fick med instruktionsboken till 30-min laddaren men fick en 60 min laddare (vilket ju stämmer med paketet).

GOP innehöll en slipplatta (med några få slippapper, öppnade inte inplastningen) och en insex.

Kan rekommendera handel med Shop-seltmann. Allting har fungerat och google translate hjälper en långt när man skall skapa konto etc.
Jag fick mina grejor idag oxå. Beställde i söndags. Snabba puckar!:)

Gick inte att behärska sig när jag såg att det fanns ~90kvar...:)

Nu har jag oxå beställt, fick plocka plocka fram skoltyskan!!!
Kunde bara inte avstå köpet.

PS Såg att duab.se tar 4.495 för samma kit , 2100 kr dyrare ex. frakt!
Känns gött!

Ja det känns nästan för bra för att vara sant. :)
Tjänstefel och inte handla som NimajneB sa... :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.