69 141 läst · 312 svar
69k läst
312 svar
Nya Bosch GSR 10,8 V-LI
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
ja den mindre kommer oxå i uppdaterad tappning.. ser intressant ut
http://www.bosch-pt.de/boptocs2-de/...de&division=gw&ccat_id=119043&object_id=23441
http://www.bosch-pt.de/boptocs2-de/...de&division=gw&ccat_id=119043&object_id=23441
Nu har jag beställt. Sammanlagt ca 2500 kronor till dörren för kombon ovan känns bra. Egentligen skulle jag behövt skaffa lite större händer för att vara helt nöjd men det ser svårt ut..
Kombon kommer sannolikt utan väska/systeiner för de som är intresserade. Jag har sett samma paket från någon brittisk sida för ca 4000 kronor och då ingick en rätt kass bärväska, typ sportbag.
Kombon kommer sannolikt utan väska/systeiner för de som är intresserade. Jag har sett samma paket från någon brittisk sida för ca 4000 kronor och då ingick en rätt kass bärväska, typ sportbag.
Utan tvekan en bra uppsättning verktyg till bra pris.
Ja någon systainer ingår nog inte, det brukar de var bra på att skriva ut. Jag har själv GSR, GOP och GLI i 10.8v serien samt två systainrar, allt köpt från Seltmann. Kan säga att den GOP'en har jobbat ordentligt och är högljudd men riktigt bra, den tuggar dock brutalt med batteri om man kör den hårt i tjocka brädor. Jag använder heller ingen annan dragare nu längre, bortsett från om jag skall dra riktigt tunga saker, men min GSR är helt klart den jag använder dagligen.
Ja någon systainer ingår nog inte, det brukar de var bra på att skriva ut. Jag har själv GSR, GOP och GLI i 10.8v serien samt två systainrar, allt köpt från Seltmann. Kan säga att den GOP'en har jobbat ordentligt och är högljudd men riktigt bra, den tuggar dock brutalt med batteri om man kör den hårt i tjocka brädor. Jag använder heller ingen annan dragare nu längre, bortsett från om jag skall dra riktigt tunga saker, men min GSR är helt klart den jag använder dagligen.
Samma här. Försöker...stoppa...fingrarna. Det är billigare att bara köpa den gröna multin med sladd, och skruvdragare har jag redan. Det är billigare att bara köpa den gröna multin med sladd, och skruvdragare har jag redan. Det är billigare att bara köpa...
Nimajneb skrev:
GWIn saknade jag när jag byggde trapp förra året--- till årets trapp så kanske den vore bra.
GDERen står ju redan på radarlistan, GOPen... har ju den gröna men det kan ju aldrig vara fel......, GSRen,, kanske bra o ha något mellan Ixus o 14.4V kanske kan va bra... går väl att sälja annars......
Är det lampan som blir vågmästare
GDERen står ju redan på radarlistan, GOPen... har ju den gröna men det kan ju aldrig vara fel......, GSRen,, kanske bra o ha något mellan Ixus o 14.4V kanske kan va bra... går väl att sälja annars......
Är det lampan som blir vågmästare
Lampan är rätt så bra. Väldigt bra ljus , bra brytare. Kanske lite tjock att hålla i , ingen rem och den är inte vattentät. Jag tappade min i en spann med vatten och då fick jag öppna den efteråt.
Använder min dagligen såhär års , så då vill man ju ha ett batteri som hela tiden sitter i lampan.Har själv 4st.
Använder min dagligen såhär års , så då vill man ju ha ett batteri som hela tiden sitter i lampan.Har själv 4st.