Allvetare
· Västra Götaland
· 10 723 inlägg
Vad har dom ändrat. Jag använder iofs bara appen men den är ju som vanligt?
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 723 inlägg
Nej. Jag tycker inte det spelar någon roll. Lite nytt användargränssnitt bara. Nu är det mer likt mobilen på datorsidan
Jag tycker att det nya Blocket är kasst jämfört med det gamla.
Krångligare, inte lika lika lätt att söka, sämre översikt. Man kan tex inte längre se var någonstans annonsen kommer ifrån. Det står tex bara ”Skåne”, och inte staden som förr. Innan kunde man ju se städerna i översikten. Finns även andra saker som inte är bra. Jag har skrivit till Blocket o ”klagat”, o de svarade väldigt snabbt. De tackade för synpunkterna och skall försöka göra något åt det.
Så skriv o klaga på det som inte är bra.
Krångligare, inte lika lika lätt att söka, sämre översikt. Man kan tex inte längre se var någonstans annonsen kommer ifrån. Det står tex bara ”Skåne”, och inte staden som förr. Innan kunde man ju se städerna i översikten. Finns även andra saker som inte är bra. Jag har skrivit till Blocket o ”klagat”, o de svarade väldigt snabbt. De tackade för synpunkterna och skall försöka göra något åt det.
Så skriv o klaga på det som inte är bra.
Jag gillar inte heller det nya.
Mycket plottrigare och inte alls någon förbättring.
Enbart ändrat för att de kan ändra och det är onödigt.
Jag vill kunna kolla saker jag är intresserade av och inget annat,
Mycket plottrigare och inte alls någon förbättring.
Enbart ändrat för att de kan ändra och det är onödigt.
Jag vill kunna kolla saker jag är intresserade av och inget annat,
Nu tog du väl i ...optimum skrev:
"Korkat att försämra något som som fortfarande fungerade litegrann" .... enligt mig .....
Blockets "ansiktslyft" får inte tummen upp av medlemmarna på trustpilot heller
https://se.trustpilot.com/review/www.blocket.se
Jag har precis stängt de sökflikar jag har haft pekandes på blockets site, dvs några saker jag regelbundet kikar efter, nu funkade det inte längre, jag slutade helt annonsera på blocket för några år sedan, men har köpt något ibland sen dess. Jag har t.ex totalvägrat att skaffa något "blocketkonto" så inga annonser där den som annonserar valt att inte ha telefonnummer har kunnat sälja något till mig.
Men igår, så slogs nog sista spiken i blocketkistan, nä är det slut även vad gäller även köp - för mig.