54 933 läst · 178 svar
55k läst
178 svar
Montör har monterat pumpen fel
Eller så har de googlat och hittat den här tråden och tagit sitt förnuft till fånganino skrev:
Dom har så klart inte missförstått utan ville slippa undan ett återbesök.H Haas84 skrev:Uppdatering:
Har nu pratat med en väldigt trevlig tjej i kundtjänst som till slut fick ordning på detta. Hon hade pratat med alla inblandade på företaget som fick ge sin syn på det hela. Sen ringde hon upp igen så jag fick ge min version på det hela så att säga.
Efter ha hört min version som hon sen förmedlade vidare så är det plötsligt inga problem längre. De kommer och fixar pumpen under nästa vecka. Montörerna hade tydligen missuppfattat det hela och trodde att jag ville rotera hela pumpen, vilket såklart inte skulle funka.
Så då leder det till nästa fråga som enligt mig är helt obegriplig, och jag har inget svar. Hur kan alla inblandade missförstå när jag personligen har pratat med alla och även skickat bilder. Har även skickat dumpar från instruktionsboken på vad det är jag menar.
Jaja..oavsett vad så verkar det lösa sig till slut nu även fast jag känner att jag nog hellre hade sett de hämta pumpen i stället, och jag löst det på ett annat sätt.
Återkommer om det uppkommer några nya missförstånd, vilket kanske inte är helt omöjligt med tanke på hur det sett ut hittills.
Tack så mycket för alla svar. Har varit till stor hjälp.
Medlem
· Sverige
· 5 345 inlägg
Inte alls så. Kundtjänstpersonen i detta fall greppade situationen, förstod vilka som måste involveras, ordade nödvändiga kommunikationer. Inget "trumfande", enbart problemlösande och denna person hade uppenbarligen det sociala kapitalet för att kunna göra detta som ingenting. Där har du en riktigt bra chef skulle jag säga.Cruzze skrev:
Medlem
· Sverige
· 5 345 inlägg