355 584 läst · 393 svar
356k läst
393 svar
Mitt projekt!!!
Sjukt det där med annonsen!
Jag är relativt ny här på byggahus men måste bara säga att jag är grymt imponerad av dig Estwing!
Nästan otäckt fina byggnationer du utför. Idéer, lösningar, finish osv. Aja kul att ha ett ESS att se upp till!
Hoppas förövrigt att du får något för nyttjandet av dina bilder
Jag är relativt ny här på byggahus men måste bara säga att jag är grymt imponerad av dig Estwing!
Nästan otäckt fina byggnationer du utför. Idéer, lösningar, finish osv. Aja kul att ha ett ESS att se upp till!
Hoppas förövrigt att du får något för nyttjandet av dina bilder
rejta.se kan man ju fundera på vad de ger konsumenterna?
Jag skrev sakligt om denna "incident" gällande bildtjuvarna, men rejta valde att ta bort inlägget!
Jag tycker att de som funderar på att anlita dem måste veta att deras "portfolio" inte är något som de själva byggt.
Men rejta.se tyckte motsatsen.
Dvs. lita aldrig på rejta.se då det är klubben för inbördes beundran!
Jag skrev sakligt om denna "incident" gällande bildtjuvarna, men rejta valde att ta bort inlägget!
Jag tycker att de som funderar på att anlita dem måste veta att deras "portfolio" inte är något som de själva byggt.
Men rejta.se tyckte motsatsen.
Dvs. lita aldrig på rejta.se då det är klubben för inbördes beundran!
Det behöver inte vara Rejta som tar bort omdömet utan de som äger företaget kan be om att få omdömen borttagna och Rejta verkar säga ok till det oavsett hur omdömet ser ut. En vän med eget företag låg på 2,5 i snitt och efter ett mail till Rejta ligger företaget nu på 5.
Ja, då stämmer det ju i allra högsta grad vad jag skrev.NinaE skrev:
Lita aldrig på rejta då det inte stämmer med verkligheten.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg