29 109 läst · 71 svar
29k läst
71 svar
Mitt hus och mina renoveringar
Tack för alla svar och positiv feedback, jättekul verkligen! Ska fortsätta uppdatera här med tidens gång. Har även planer på ett utomhus-spa med bastu och badtunna som ska byggas. Men först ska trappen på framsidan bytas ut mot en fräsch!
Rolle85: Jo det är precis samma badrum, men det bra till slut ändå.
Huggan: Jag jobbar natt, så dygnsrytmen är lite skev
Snigla: Jo det är ju just det, har semester om 2 veckor nu så ska försöka hinna med lite EM samt njuting av bygget men man har många idéer som ligger och tänks ut än och jag är en person som har svårt att släppa saker innan jag får förverkliga dom. Men snart ska man väl kunna få ta sig en njutare.
Rolle85: Jo det är precis samma badrum, men det bra till slut ändå.
Huggan: Jag jobbar natt, så dygnsrytmen är lite skev
Snigla: Jo det är ju just det, har semester om 2 veckor nu så ska försöka hinna med lite EM samt njuting av bygget men man har många idéer som ligger och tänks ut än och jag är en person som har svårt att släppa saker innan jag får förverkliga dom. Men snart ska man väl kunna få ta sig en njutare.
Imponerande! Extremt viktigt att få till man-caven bland de första du gör
Jag är lite häpnad över dina färdigheter efter bara 10 månader som husägare om du börja som det blåbär du säger att du var. Imponerande verkligen med allt du gör själv!
Jag och frugan har precis köpt hus själva. Ska följa eran utveckling, kör hårt!
Jag är lite häpnad över dina färdigheter efter bara 10 månader som husägare om du börja som det blåbär du säger att du var. Imponerande verkligen med allt du gör själv!
Jag och frugan har precis köpt hus själva. Ska följa eran utveckling, kör hårt!
Administrator
· Skåne
· 7 899 inlägg
Jag har lagat bilderna in inlägg fyra, så nu kan alla kolla in hallen också (jag som admin ser dem hela tiden.)
Här kommer 2 bilder till på hur jag löste avslutningen för altanen mot berget.
Passade även på att bygga en fin trappa som binder ihop gästhuset med vårat hus lite mer.
Passade även på att bygga en fin trappa som binder ihop gästhuset med vårat hus lite mer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder