RilleRock
(y)
 
Ni fick mycket gjort på ett år :). Bra jobbat (y)
 
  • Gilla
messijah
  • Laddar…
Kunde du inte sova inatt? :)
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
tycker mig känna igen bilderna från badrummet? Det var inte det badrummet där toaletten kom kloss an kommoden och avloppsröret till toaletten sitter kloss an väggen?
 
Grejt jobb! Hoppas ni är nöjda och har hunnit njuta lite också, inte bara jobbat :)
Ser fram emot fler uppdateringar!
 
  • Gilla
messijah
  • Laddar…
Tack för alla svar och positiv feedback, jättekul verkligen! Ska fortsätta uppdatera här med tidens gång. Har även planer på ett utomhus-spa med bastu och badtunna som ska byggas. Men först ska trappen på framsidan bytas ut mot en fräsch! :)

Rolle85: Jo det är precis samma badrum, men det bra till slut ändå.

Huggan: Jag jobbar natt, så dygnsrytmen är lite skev :)

Snigla: Jo det är ju just det, har semester om 2 veckor nu så ska försöka hinna med lite EM samt njuting av bygget men man har många idéer som ligger och tänks ut än och jag är en person som har svårt att släppa saker innan jag får förverkliga dom. Men snart ska man väl kunna få ta sig en njutare.
 
Ser smutt ut! Fortsätt kämpa på! Kommer hålla koll på denna tråd! Kul med ett projekt som ligger hemmavid för omväxlingens skull!
 
  • Gilla
messijah
  • Laddar…
Imponerande! Extremt viktigt att få till man-caven bland de första du gör :)

Jag är lite häpnad över dina färdigheter efter bara 10 månader som husägare om du börja som det blåbär du säger att du var. Imponerande verkligen med allt du gör själv!

Jag och frugan har precis köpt hus själva. Ska följa eran utveckling, kör hårt!
 
Snyggt jobbat! Som någon annan påpekat så syns inte bilderna från hallen, vore kul att få se dem med! :)
 
Okej det är skumt. Testa att uppdatera sidan så kanske bilderna dyker upp. För mig fungerar alla bilder både på mobil och dator. Fler som har problem med bilderna från hallen?
 
Ser inte heller bilderna
 
När man gör många uppdateringar snabbt så kommer inte bilderna med som ett spammskydd, även fast du ser dem. Kontakta en moderator så aktiveras de :)
 
Instämmer med övriga, snyggt jobbat! (ser inte heller bilderna i #4)
 
Jag har lagat bilderna in inlägg fyra, så nu kan alla kolla in hallen också (jag som admin ser dem hela tiden.)
 
  • Gilla
messijah och 1 till
  • Laddar…
Här kommer 2 bilder till på hur jag löste avslutningen för altanen mot berget.
Passade även på att bygga en fin trappa som binder ihop gästhuset med vårat hus lite mer.

Altan som avslutas mot ett berg med en nybyggd trätrappa och ett gästhus med svensk flagga i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Trädäck som övergår till vit singel och trappa mot ett berg med loungemöbler och gröna växter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.