58 115 läst · 123 svar
58k läst
123 svar
Mitt garage bygge!
då är formen klar och armeringen i för botten till liften.
Alla kantelementen på plats och utkapat för portarna nu är det tid för att börja lägga cellplast!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alla kantelementen på plats och utkapat för portarna nu är det tid för att börja lägga cellplast!
Logga in
Skapa konto
Men det är ju det tätningen sitter där för. Om du tittar på en port så har du 2 tätningar 1 innre och 1 yttre kant. Om du lutar betongkanten så slutter ytterkanten inte tätt. Den hänger i luften. Så börjar fallet precis utanför.S saiter skrev:
Produkter som diskuteras: "tätningslist"
Tätningslister
Tätningslister är viktiga för att skapa en lufttät och ibland även vattentät försegling i diverse konstruktioner och installationer. De används ofta i dörrar, fönster, och andra utrymmen där det kan finnas risk för läckage eller drag.
Läs mer
Fått i lite cellplast nu med.
måste få hitt en betong bil med lite smet till min form med i veckan så jag kan fortsätta med!
Fick en offert från en betong leverantör i Hbg på 5000kr för 1,2 kubik betong.
2500kr ca för betongen och utkörning sen 2500kr i "straff avgift" för att jag inte tar ett fult lass.
mjjaa
måste få hitt en betong bil med lite smet till min form med i veckan så jag kan fortsätta med!
Logga in
Skapa konto
Fick en offert från en betong leverantör i Hbg på 5000kr för 1,2 kubik betong.
2500kr ca för betongen och utkörning sen 2500kr i "straff avgift" för att jag inte tar ett fult lass.
mjjaa