146 460 läst · 420 svar
146k läst
420 svar
Masse gone me(n)tal??
Är mitt i flytt och skit, inser att mitt Kapex och fräsbord inte kommer att rymmas så är ngn intresserad PM´a mig i så fall...
Trots detta så har jag ett nytt Mentalfall på G. Prototypen är klar och ska finjusteras. Bilder kommer såklart
Trots detta så har jag ett nytt Mentalfall på G. Prototypen är klar och ska finjusteras. Bilder kommer såklart
@masses Låter spännande med en SysClon
Nu är jag kanske ute och cykl(on)ar, men borde det inte vara enklare att ha ett lufttät lock med cyklonanslutning till plywoodlådan i systainern? Är ju lätt fixat med lite trä- och tätingslistor. Man kan ju även limma/skruva plywoodlocket ihop med systainerlocket, på det viset behöver man inte att öppna två lock (the horror).
Nu är jag kanske ute och cykl(on)ar, men borde det inte vara enklare att ha ett lufttät lock med cyklonanslutning till plywoodlådan i systainern? Är ju lätt fixat med lite trä- och tätingslistor. Man kan ju även limma/skruva plywoodlocket ihop med systainerlocket, på det viset behöver man inte att öppna två lock (the horror).
Jag har fått ett plötsligt behov av lite 30x60 alu-profiler och konstaterar att eftersom jag bara behöver ca 1m totalt, så är det inte försvarbart att beställa från UK pga frakten. Finns det någon som har tips på var man kan köpa lite sådana profiler i Stockholmsområdet?
Har du kollat Bauhaus eller Hornbach? De har ett sortiment med profiler, oklart om din dimension finns.agehall skrev:
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Fick fin besök hemma av självaste Ragnar från Tanos.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nytt år och nya möjligheter. Äntligen efter 1.5 år så finns möjligheten till att snickra loss igen i nya lokaler. Dags att gå lite mental snart tror jag!
Håller på som bäst att sätta upp belysning.
Tiden i kall garage har tagit hårt på gjutjärnsdelarna på maskinerna... Bra tips på hur man fixar mottages gärna
My preciouuuuus...
Håller på som bäst att sätta upp belysning.
Tiden i kall garage har tagit hårt på gjutjärnsdelarna på maskinerna... Bra tips på hur man fixar mottages gärna
My preciouuuuus...