145 630 läst · 420 svar
146k läst
420 svar
Masse gone me(n)tal??
Argh jag får snart söka hjälp mot det här! Plastic fantastic, DAMN YOU!
En snabb produkt utveckling såhär på kvällskvisten
Distans som visar sågtjockleken med skena, dvs -5mm
Passar perfekt och kan tryckas på plats så sitter den.
En snabb produkt utveckling såhär på kvällskvisten
Distans som visar sågtjockleken med skena, dvs -5mm
Passar perfekt och kan tryckas på plats så sitter den.
Vänta nu här!
Har du gjort så man slipper tänka på skenan när man sågar med Ts55?
Nu får du fixa så man kan handla av dig och det omgående !
Har du gjort så man slipper tänka på skenan när man sågar med Ts55?
Nu får du fixa så man kan handla av dig och det omgående !
Hehe, jodå så att..
Med tanke på att jag är här som privatperson så får ALL köpeintresse och förfrågningar tas via PM och sen vidare därifrån,.
Såg nu att det kommer en 3D skrivare som är både CNC, 3D skrivare samt 3D scanner i en maskin. Jag följer det med enormt intresse. Ska se om jag kan hitta hemsidan...
Kan bara konstatera att tråden gått från Masse gone metal till just Masse gone mental.
Får plocka upp den röda tråden med arbetsbänkarna och inte publicera en massa plastpluppar...
Med tanke på att jag är här som privatperson så får ALL köpeintresse och förfrågningar tas via PM och sen vidare därifrån,.
Såg nu att det kommer en 3D skrivare som är både CNC, 3D skrivare samt 3D scanner i en maskin. Jag följer det med enormt intresse. Ska se om jag kan hitta hemsidan...
Kan bara konstatera att tråden gått från Masse gone metal till just Masse gone mental.
Får plocka upp den röda tråden med arbetsbänkarna och inte publicera en massa plastpluppar...
Denna? http://www.fabtotum.com/Masses skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Masse gone plastic?Masses skrev:
Den var jäkligt smart.
Har tyvärr (?) en TS 55 REBQ så jag slipper tänka på skenan då Festool tänkt till lite och fixat det genom att "visaren" är tjockare och man ser både med och utan skena