128 400 läst · 2 049 svar
128k läst
2,0k svar
Maskin och hjälp tråden.
Grymt bra tråd du har initierat!
Har en till liten maskin som behöver stöd. Men det tar vi en annan gång. Tror den behöver mer kärlek, så det kanske blir en renoveringstråd.
Japp det är klart jag ordnar. Antingen blir det innan eller efter F1Maskintok skrev:
Har en till liten maskin som behöver stöd. Men det tar vi en annan gång. Tror den behöver mer kärlek, så det kanske blir en renoveringstråd.
Jag?.. det är ni som gör tråden..fgo skrev:
Jag bara besvarar era funderingar och frågor.. ni har ju början, mitten, slutet.. .
Ja ta det när du kan... Jag läser ofta..
Jaså minsann.. en renovering.
spännande... Och hur tusan ska jag kunna vänta på den då... börjar ju redan klia i de grå...
fascinerande...fgo skrev:
Det jag minns av poulan är att det var den amerikanska marknadens partner... Som man i Europa kallade för mcculloch..
De var ett eget märke tidigare i USA..
Men köptes upp av mcculloch och de i sin tur av husqvarna AB...
Men 58...
fanns en åkklippare och en ryggburen batteri maskin som hade 58v...
Men det är väl inget sådant du kommit över?
Ingen gräsklippare...Maskintok skrev:fascinerande...
Det jag minns av poulan är att det var den amerikanska marknadens partner... Som man i Europa kallade för mcculloch..
De var ett eget märke tidigare i USA..
Men köptes upp av mcculloch och de i sin tur av husqvarna AB...
Men 58...
fanns en åkklippare och en ryggburen batteri maskin som hade 58v...
Men det är väl inget sådant du kommit över?
Jordfräs!
poulan Jordfräs...
vänta nu lite...
stiga jb 521..
Och stiga silex 75R...
lanserades i USA som poulan.. av cub cadet.. som köpte en eller flera koncept maskiner av stiga...mcculloch också... De hade Honda motorer... iallafall silexen...
vänta nu lite...
stiga jb 521..
Och stiga silex 75R...
lanserades i USA som poulan.. av cub cadet.. som köpte en eller flera koncept maskiner av stiga...mcculloch också... De hade Honda motorer... iallafall silexen...