127 480 läst · 2 048 svar
127k läst
2,0k svar
Maskin och hjälp tråden.
Instämmer till 100% , ja det skulle bli tråkigt och man väljer ju själv vad man vill läsa.skoge skrev:
T.ex läser inte jag covid trådarna då man tycker att självutnämnda experter inom medicin och smittspridning spekulerar om så allvarliga saker inte hör hemma på ett husbyggarforum , men vill man skriva om detta så visst , jag scrollar vidare vi gillar olika grejer
https://www.byggahus.se/forum/threads/varfoer-blir-nagon-avstaengd.449503/
Maskintok lämnade ett meddelande igår till er alla.
Maskintok lämnade ett meddelande igår till er alla.
många har tyckt att jag blivit bitter plötsligt idag pga Maskintoks banning.
Men sanningen är inte så.
Det är så att jag tröttnat på den attityd som jag sett på forumet.. Och det man uppmanar till.. detta gäller i högsta grad även admin.
Ska vi bara hålla oss till det vi har som yrkeskunnande och erfarenhet av så är det att tysta den fria människan.
ena sekunden fick en medlem höra vissa saker för att i nästa bli bannad..
Där stod inte 1 månad där stod 3 år.
för att sedan ändras igen till en månad..
Karln kommer inte tillbaka för det.
fri är man även om någon ger en konsekvenser för det man skriver.
Men när det är uppmaning om att hålla sig till vissa saker som inte enbart är reglerna.
Då blir det fel.
känns som om någon vill dra nytta över karlns erfarenhet och kunskap, så det är hans egna ord detta. han kommer inte att ge forumet denna belöning.
Vad beträffar mig själv så får vi se hur det blir..
Jag gör då kväll nu och framtiden får vara oviss.
Men sanningen är inte så.
Det är så att jag tröttnat på den attityd som jag sett på forumet.. Och det man uppmanar till.. detta gäller i högsta grad även admin.
Ska vi bara hålla oss till det vi har som yrkeskunnande och erfarenhet av så är det att tysta den fria människan.
ena sekunden fick en medlem höra vissa saker för att i nästa bli bannad..
Där stod inte 1 månad där stod 3 år.
för att sedan ändras igen till en månad..
Karln kommer inte tillbaka för det.
fri är man även om någon ger en konsekvenser för det man skriver.
Men när det är uppmaning om att hålla sig till vissa saker som inte enbart är reglerna.
Då blir det fel.
känns som om någon vill dra nytta över karlns erfarenhet och kunskap, så det är hans egna ord detta. han kommer inte att ge forumet denna belöning.
Vad beträffar mig själv så får vi se hur det blir..
Jag gör då kväll nu och framtiden får vara oviss.
Hmm , har man youtubekanal i sitt eget namn så är det väldigt enkelt att få framÅsa Lund skrev:
kontakt info, adresser mm mm i dagens digitala värld. Läser maskinisten ibland
och där finns han ju kvar Skulle jag vilja ta kontakt med honom tar jag kontakt
med honom direkt .
Redigerat:
Han är på www.alternativ.nu