129 983 läst · 2 049 svar
130k läst
2,0k svar
Maskin och hjälp tråden.
Jag hackar inte på någon alls överhuvudtaget.skoge skrev:
De finns många ställen som redan tar upp allt om bilar, traktorer mm.
Jag tycker att detta forum bör ta upp frågor om husbyggen, boende mm.
Varför annars namnet "Bygga hus".
Detta är min åsikt. Andra får tycka vad dom vill.
Blir så jävla förbannad..
Man ser väl att TS är bannad..
ändå ska man fortfarande ge sig på honom..
När gav han sig på någon här?
han hjälpte alla som behövde ha hjälp..
Utan motkrav... Det är det fan inte många som gör i dagens samhälle..
Man ser väl att TS är bannad..
ändå ska man fortfarande ge sig på honom..
När gav han sig på någon här?
han hjälpte alla som behövde ha hjälp..
Utan motkrav... Det är det fan inte många som gör i dagens samhälle..
så om vi skulle börja bryta ner trådar till vad som rör enbart bygga hus...Jernsida skrev:
Så blir det inte mycket kvar..
glöm allt som är när huset är färdigt..
Det skulle isåfall bara röra sig om själva byggfrågor.. tråkigt forum som. skulle vara dött fort..
Jag tycker att ByggaHus blir en nyans fattigare utan honom
Jag som hus- och trädgårdsägare har verkligen uppskattat denne hjälpande hand som kunnat allting om vartenda motordriven pryl man har i trädgården. Gräsklippare, trimmer, motorsåg etc. Och så allmänt fiffig kille om vilka verktyg man klarar sig med istället för verkstädernas specialare.
En äkta vardagshjälte!
Jag som hus- och trädgårdsägare har verkligen uppskattat denne hjälpande hand som kunnat allting om vartenda motordriven pryl man har i trädgården. Gräsklippare, trimmer, motorsåg etc. Och så allmänt fiffig kille om vilka verktyg man klarar sig med istället för verkstädernas specialare.
En äkta vardagshjälte!
Eller som han kallade sig själv, byfåneÅsa Lund skrev:Jag tycker att ByggaHus blir en nyans fattigare utan honom
En äkta vardagshjälte!