82 984 läst · 262 svar
83k läst
262 svar
Luft-vattenpump installation - ok att lämna på detta sätt?
Vilka avvikelser från branschreglerna är det mer specifikt du ser i bilderna?R Robert Alfven skrev:
EDIT:
Jag kan tydligen inte editera inlägget så jag gör en kommentar istället.
Jag har som sagt haft bra kommunikation med Värma Norden sedan någon vecka efter ursprungliga installationen, och de har bett om ursäkt flertalet gånger. De bokade in att komma och snygga till den 12/10, ett löfte de höll. Jag fick även ett magnetitfilter installerat som plåster på såren. Nu ser det proffsigt och snyggt ut både inne och ute efter de förutsättningar som finns.
Jag är nöjd och kan släppa detta.
Jag kan tydligen inte editera inlägget så jag gör en kommentar istället.
Jag har som sagt haft bra kommunikation med Värma Norden sedan någon vecka efter ursprungliga installationen, och de har bett om ursäkt flertalet gånger. De bokade in att komma och snygga till den 12/10, ett löfte de höll. Jag fick även ett magnetitfilter installerat som plåster på såren. Nu ser det proffsigt och snyggt ut både inne och ute efter de förutsättningar som finns.
Jag är nöjd och kan släppa detta.
Renoverare
· västra götaland
· 736 inlägg
kom stupröret tillbaka på sin plats och fick dom till en luftare på högsta punkt? (går det i en slinga eller går hela pannvolymen ut i enheten?) försök att "koka" ur systemet såfort dom är klara med allt för att minska korrosionen i systemet.