1 793 608 läst · 5 849 svar
1794k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Blev en kompressor till landet, kändes (för priset) väldigt bra, ganska tyst och mjuk gång. Hade det inte varit för att jag av platsskäl behöver vertikal kompressor hemma hade jag nog köpt en till för att byta ut det gamla skräpet som står där
/U
/U
Verktygstokig
· Halland
· 7 556 inlägg
Självbyggare
· Stuga i Dalsland
· 358 inlägg
Eller kanske att vänta på rätt datum.... Ända till Lucia för att få rätt hylsa! Om setet är i millimeter alltså...
Självbyggare
· Stuga i Dalsland
· 358 inlägg
Den som väntar på nåt gott....
Jag kände på den i butiken idag. Kartongens storlek tydde på att den rymde en rejäl hylsnyckelsats.useless skrev:
Därför trodde jag att det var en tom kartong som jag plockade upp. De övriga var dock lika lätta. Då ser jag att den STÖRSTA hylsan är 12 mm ! Kartongens storlek och bilden på framsidan gör att man totalt missbedömer vad som finns inuti, tills man känner att den inte väger någonting.
Kartongen är alltså stor för att de spridit ut de pyttesmå delarna bakom en massa adventsluckor ...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är en handöverfräs för 400 kr på Lidl som konstigt nog heter POF1200.
Ville ha en billig fräs så jag kan testa lite. Men jula har också en meec för samma peng.
Någon som har erfarenheter av dessa ?
Bägge har 3 års garanti verkar det som
Ville ha en billig fräs så jag kan testa lite. Men jula har också en meec för samma peng.
Någon som har erfarenheter av dessa ?
Bägge har 3 års garanti verkar det som
Verktygstokig
· Halland
· 7 556 inlägg
Har två av dessa och de fungerar helt ok. Min nya cmt7e är dock hästlängder bättre, på allt.F fangalid skrev: