ullberg
Vet inte om Lidl kör med ”vanliga” gängor i sina skruvstäd men vanligtvis brukar väl skruvstäd ha trapetsgänga, finns muttrar även till sådant men inget man hittar på närmaste bygglada skulle jag gissa…

Storleken har jag ingen input på tyvärr

/U
 
  • Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Nej, närmast något som man får be någon svarva iordning och då kan man ju helt enkelt ta med sig stången och be dem mäta så att det blir rätt från början.
 
AXS
Förtydligande
Det är detta "skruvstäd" som gått sönder.
Förpackning av Parkside Diy Vice skruvstäd med bilder på hur det används, märkt med egenskaper och material.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men! Det var en vanlig M12 gänga. Så 2st muttrar senare så skruvstädar jag vidare.
Nu vet ni, alla ni som också har trasiga sådana
 
  • Gilla
Dowser4711 och 5 till
  • Laddar…
Har inte sett det nämnas i tråden, men Lidl kör 20% på alla verktyg från och med idag fram till söndag. Rabatten aktiveras via kupong i Lidl plus appen!
 
  • Gilla
  • Älska
Appendix och 3 till
  • Laddar…
J JSten skrev:
Har inte sett det nämnas i tråden, men Lidl kör 20% på alla verktyg från och med idag fram till söndag. Rabatten aktiveras via kupong i Lidl plus appen!
perfekt, då kan man ju köpa sig en till plasmaskärare...
 
  • Haha
Appendix och 1 till
  • Laddar…
C
A anis16 skrev:
perfekt, då kan man ju köpa sig en till plasmaskärare...
Den som har flest plasmaskärare i garderoben när han dör vinner! 😄
 
  • Wow
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
F
C cpalm skrev:
Den som har flest plasmaskärare i garderoben när han dör vinner! 😄
Låter som ett vinnande koncept. Det ökar sannolikheten för att åtminstone en fungerar.
 
  • Haha
Pysslarn
  • Laddar…
fint att de har den rabatten just denna vecka då de inte har verktyg på menyn....
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Haha
CCPusher och 4 till
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
fint att de har den rabatten just denna vecka då de inte har verktyg på menyn....
Det är inte första gången...😢
 
  • Gilla
CCPusher och 1 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Det är inte första gången...😢
lagertömning i de butiker som har saker kvar...
 
  • Gilla
nissenhj och 2 till
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
fint att de har den rabatten just denna vecka då de inte har verktyg på menyn....
pacman42 pacman42 skrev:
lagertömning i de butiker som har saker kvar...
Japp, precis, lager tömning. Åtminstone de två butikerna jag brukar handla i har varit knökade med verktyg från tidigare kampanjer den senaste tiden. Så stor chans att gå hem med något nytt verktyg bakom mjölkpaketet...
 
  • Haha
CCPusher
  • Laddar…
Är krysslasern bra, hygglig eller kass?
 
kashieda kashieda skrev:
Är krysslasern bra, hygglig eller kass?
Äger inte exakt den som säljs denna veckan, men köpte PKLL 10 B3 för något år sedan. Inte verktyget man använder dagligen, men de gånger den åker fram är jag glad att jag har den. Funkar bra inomhus på ett par (5-6) meters avstånd. Funkar säkert bra på längre avstånd, men har inte haft behov av det.
Mätt noggrannhet och diffar inte mätbart över 4-5 meter (tog slang med vatten och mätte den horisontella lasern).
Så ja,frågar du mig är det mycket laser för pengarna
 
  • Gilla
Dowser4711 och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Är krysslasern bra, hygglig eller kass?
Tänkte just ställa samma fråga, lite kul med tanke på hur Bosch krysslaser för 3500kr diskuteras som ett fynd i den andra tråden 😁

Slänger in en fråga ifall grovdammsugaren denna veckan är bra för 499?
 
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.