1 800 883 läst · 5 859 svar
1801k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Tar och svarar på den frågan också. Köpte en föregångare, vet inte exakt vilken modell men snarlika spec, möjligt lite större tunna. Fördelar, billig, bra sig förmåga. Nackdelar, ingen verktygsstart, påsarna är omöjliga att få tag på och är engångs. Köra utan påse var värdelöst, textilfiberpåsen som satt över utloppet inne i dammsugaren sattes igen på nolltid. (Textilpåsen sitter "efter" pappåsen).N naikon skrev:
Slutade med att jag ganska snabbt skrev ut en cyklon med 3d-skrivaren och satte före. Då får man helt okej separering och ytterst lite dam i själva dammsugaren och textilpåsen.
Något år senare vann jag en kärscher wd6 dammsugare här på byggahus. Jäkla skillnad, bättre sekundärfilter och verktygsstart. Ungefär samma sugkraft dock.
Delar från Parkslide dammsugaren används dock fortfarande, tunnan har jag satt cyklonen på, och slangen går mellan cyklon och kärscher grovisen.
I summa, mycket grovdammsugare för pengarna, men använder man dem tillsammans med verktyg så kommer man nog sakna verktygsstart ganska snabbt, åtminstone jag gjorde det!
Har någon testat detta verktyg?
Undrar vad verktygen heter så att man kan söka på det. Den skulle kunna vara grymt bra på att ta bort färg och lasyr tex eller rengöra båtens undersida. Med karbidborste är liknande maskin väldigt bra om det nu finns någon som passar.
Undrar vad verktygen heter så att man kan söka på det. Den skulle kunna vara grymt bra på att ta bort färg och lasyr tex eller rengöra båtens undersida. Med karbidborste är liknande maskin väldigt bra om det nu finns någon som passar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Amazon, verktysboden med flera tex här, https://verktygsboden.se/hand-elver...neringsmaskiner/slipnylontrumma-med-slipduk-4Mikael_L skrev:
inte kollat om just denna passar men det finns "adapterar" också