1 794 581 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Den som har ett bättre sätt att organisera sina spännband i bakluckan än som ett allmänt trassel är välkommen att berätta för mig[/QUOTE]
Verktygslåda i plast från Classe finns alltid i bakluckan på bilen. Lätt att ta med om man ska spänna fast nåt på släpet.
Lås och nycklar till släpet finns också i den.
Verktygslåda i plast från Classe finns alltid i bakluckan på bilen. Lätt att ta med om man ska spänna fast nåt på släpet.
Lås och nycklar till släpet finns också i den.
Frågan är väl om det finns något sätt som är sämre än ett allmänt trassel?T toolman77 skrev:
Själv rullar jag ihop mina och stoppar tillbaka dem i originalförpackningen och lägger dem i sidofacken jag har bakom hjulhusen tillsammans med lite annat smått och gott man kan behöva med en gammal skrotbil.
Verkar som att någon löst mina problem Nu gäller det bara att hitta den på rätt sida pölen...
https://tieaway.com/
Nu åter till ämnet!
Jag kapade till 6st 30*20*2 rör till mitt vedkorgsprojekt och det gick väldans bra. Inte helt perfekt vinkerät men tillräckligt bra för att svetsa. Har inte gjort några inställningar på sågen eller ens dragit åt någon skruv. Ska luta ut något sätt att enkelt sätta den horisontellt.
Nu åter till ämnet!
Jag kapade till 6st 30*20*2 rör till mitt vedkorgsprojekt och det gick väldans bra. Inte helt perfekt vinkerät men tillräckligt bra för att svetsa. Har inte gjort några inställningar på sågen eller ens dragit åt någon skruv. Ska luta ut något sätt att enkelt sätta den horisontellt.
Här är lösningen för spännband. https://kiwitools.se/collections/fe...isk-upprullare-1000-kg?variant=34595880435865
Förlåt får OffT.
Ska åka till Lidl ikväll, förhoppningsvis något kul kvar.
Förlåt får OffT.
Ska åka till Lidl ikväll, förhoppningsvis något kul kvar.
Vad duger metallbandsågen till?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 182 inlägg
Fyra bandsågar i Trelleborg.
Lyckades komma där ifrån utan en, men med lite gaffatejp samt två kapklingor.
Lyckades komma där ifrån utan en, men med lite gaffatejp samt två kapklingor.