1 795 007 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
50% till skor tycker jag är alldeles för mycket!Frustrator skrev:
Att driva och administrera en fond kräver mycket arbete.
Givetvis måste externa konsulter anlitas och kontrollera så att ingen försöker ”sko” sig på fondens högtidliga mål.
25% låter mer rimligt för att få det hela att ”gå runt”!
Testade luftkudden precis. Använde den när jag bytte en innerdörr. Väldigt smidigt att pumpa upp till lagom höjd och bara klicka i snabbfästena till gångjärn. Underbar produkt.
Hade aldrig klarat detta så smidigt på egen hand utan kudden. Klart värd sitt pris.
Hade aldrig klarat detta så smidigt på egen hand utan kudden. Klart värd sitt pris.
Husägare
· en bit söder om smygehuk
· 364 inlägg
hmm.. kanske behöver sticka iväg och handla lite mjölk ändå....M MasMats skrev:
Håller med, köpte ett gäng för några år sedan och en till av den större sorten nu. Väldigt användbara, bra kvalitet och mycket prisvärda jmf m orginal.M MasMats skrev:
Jag lyfter soffan med dessa kuddarn när vi ska dra ut mattan.M MasMats skrev:
Husägare
· Mälaröarna
· 98 inlägg
Var och köpte mjölk och ”silver”tape, men om folk fortfarande är som maniska angående metallsågen så fanns det tidigare idag 2 ex kvar på Ekerö.
Jag såg i någon tidigare kommentar att Lidl i Linköping ej hade metallbandsågar, men igår då jag var förbi affären och köpte lite annat krafs så hade de 6-7 st sågar på en pall.
Jag såg också att de hade den DÅLIGA laseravståndsmätaren också... undvik!
Jag såg också att de hade den DÅLIGA laseravståndsmätaren också... undvik!
Immobil skrev:
Det enda som syns i kassan är att varan ej får säljas tyvärr. / anställd på Lidl
Ps. Smygreklam här men om ni inte har fått info om det finns nu appen Lidl plus så ladda ner den. Använder ni appen när ni handlar får ni kvittot digitalt i appen så behöver ni inte oroa er för att tappa bort kvitto för garanti/återköp av era varor