Här fick hustrun kräksjuka så kan inte åka ngnstans :(
(Inte än iaf..)
 
Redigerat:
  • Ledsen
Tule54
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Här fick hustrun kräksjuka så kan inte åka ngnstans :(
Du har väl kompisar som passerar butiken?
 
Vid 8 imorse fanns tre bandsågar här i Spånga, Stockholm. Jag tog en!:D
 
I Handen/Vendelsö stog det nog 10 kvar när jag tagit en........
 
  • Gilla
Scout
  • Laddar…
var ute efter en bordcirkelsåg , fanns inga på lidingö :(
 
C cazet skrev:
var ute efter en bordcirkelsåg , fanns inga på lidingö :(
Efter att ha känt på scheppacs motsvarande kan jag säga att du nog inte missade något..
 
Men märkligt att Lidl inte kan fördela sina produkter...Noll Metallbandsågar till hela Linköping...och tydligen inga bordcirkelsågar till Lidingö. Och personalen vet inget som vanligt.
 
  • Ledsen
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Dricker inte mjölk men gjorde ett tappert försök att gömma den bakom lite instrument till lilltjejen, gick sådär.

Får se om den flippas vidare inom kort, har ju metabos batteridrivna redan.

Förpackade bärbara bandsågar och ett musikinstrumentset för barn staplade på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En hylla i en butik med en musikinstrumentssats delvis gömd bakom en förpackning, pris etikett för en bandsåg synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
I Bromölla fanns det en metallsåg och fem bordcirkelsågar för en halvtimme sedan.
 
Fanns tre bandsågar i Årsta kvar efter att jag var där imorse

Öppen verktygslåda i bagageutrymme med oorganiserade spännband och diverse verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Den som har ett bättre sätt att organisera sina spännband i bakluckan än som ett allmänt trassel är välkommen att berätta för mig
 
Redigerat:
  • Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
T toolman77 skrev:
Fanns tre bandsågar i Årsta kvar efter att jag var där imorse

[bild]
[video]
I Halmstad var det tomt när jag väl kom dit :(

Den hade säkert vart raplig, och tung och för stor....och alldeles alldeles underbar.
 
  • Haha
  • Gilla
Sturmtiger och 5 till
  • Laddar…
Vi var 3st som med raska steg stegade mot vagnarna med verktyg när dörrarna öppnades 08:00 på Långebrobutiken i Kristianstad. När tre var tagna återstod det 4st. Vad som finns/fanns i C4-shopping butiken vet jag inte.
 
Cheesen
T toolman77 skrev:
Fanns tre bandsågar i Årsta kvar efter att jag var där imorse

[bild]
[video]

Den som har ett bättre sätt att organisera sina spännband i bakluckan än som ett allmänt trassel är välkommen att berätta för mig
Jag har alla band i en för ändamålet lämplig plastback med lock. Där har jag även plats för dragkrok och annat som hör släpvagn till.
 
T toolman77 skrev:
Fanns tre bandsågar i Årsta kvar efter att jag var där imorse

[bild]
[video]

Den som har ett bättre sätt att organisera sina spännband i bakluckan än som ett allmänt trassel är välkommen att berätta för mig
Jag har två Ikea Variera i bilen, skruvar i sidoplåten mot höger sida. https://www.ikea.com/se/sv/p/variera-avfallshink-vit-80182237/
 
T toolman77 skrev:
Den som har ett bättre sätt att organisera sina spännband i bakluckan än som ett allmänt trassel är välkommen att berätta för mig
Hjälmpåse!

images
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.