Vad gör jag för att komma runt detta ?

Uppgraderingsmeny för firmware med varning om åtkomst, version 3.13.7 visas, alternativ för att välja fil och uppgradera centrals, expander och språk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

V Variabel skrev:
Vad gör jag för att komma runt detta ?

[bild]
Logga in med an användare som har den behörigheten, eller aktivera den befintligheten på aktuella användaren.
Bild av en inställningspanel med olika växlingsknappar och text beskriver användarbehörigheter. En knapp markerad med röd ring runt "Uppgradera".
Skapa konto

• Gilla
JSten
  • Laddar…
Tackar nu fungerar det

Hej någon som vet varför jag inte kan lägga till en trådlös magnetkontakt har kontakter sedan tidigare men inte denna modell ?

• Skärmbild från Velltra.se visar en trådlös magnetkontakt WMAG-I från VANDERBILT i en kundvagn.
    Skapa konto
  • Kontrollpanelsskärm med texten "LÄGG TILL" och en hand som håller en trådlös magnetkontakt bredvid.
    Skapa konto
  • En skärm som visar texten "Lägg till aktivera enhet" med en trådlös magnetkontakt i förgrunden.
    Skapa konto
WMAG är av den nya "tvåvägs-typen", har du en radiomottagare som kan hantera denna typ?

gol gol skrev:
WMAG är av den nya "tvåvägs-typen", har du en radiomottagare som kan hantera denna typ?
Troligen inte, kan jag sätta dit en sådan också ? och behålla den gamla eller är det bättre att ersätta den gamla, kommer de äldre funka automatiskt eller behöver jag installera om dessa ?

V Variabel skrev:
Troligen inte, kan jag sätta dit en sådan också ? och behålla den gamla eller är det bättre att ersätta den gamla, kommer de äldre funka automatiskt eller behöver jag installera om dessa ?
Använder bara 2-vägs själv, så jag vågar inte svara på om båda varianterna kan/bör samexistera.

Ok har du något art nummer på den som jag ska köpa ?

S självklart skrev:
Dags för nytt SIM-kort i Larmet. Någon som vet om detta fungerar med larmet SPC? [länk]

Tycker det borde funka, någon som kan se en anledning till att det inte gör det eller har ett bättre förslag??
Hej på alla. ingen av er som har lite koll på detta med kort tlll SPC?

S självklart skrev:
Hej på alla. ingen av er som har lite koll på detta med kort tlll SPC?
Kan inte uttala mig om just det kortet men jag köpte ett Netmore kontaktkort med 5-års giltlighet, funkade klockrent till mitt SPC.
Kanske skall fundera om du verkligen behöver ett 10-års kort med tanke på nedsläckning av näten.

https://www.lohelectronics.se/kommu...rd&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adrecord

• Gilla
självklart
  • Laddar…
R Rena skrev:
Kan inte uttala mig om just det kortet men jag köpte ett Netmore kontaktkort med 5-års giltlighet, funkade klockrent till mitt SPC.
Kanske skall fundera om du verkligen behöver ett 10-års kort med tanke på nedsläckning av näten.

[länk]
Grymt. Tack för svar. uppskattas :)

Hej.

Jag får fel E60 när mitt larm försöker skicka SMS. Någon som har koll på vad som är fel?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.