244 910 läst · 789 svar
245k läst
789 svar
Köptips, LED-downlights från Kina
Dessa lampor är jag intresserad av http://www.aliexpress.com/item/Factory-Price-30pcs-DHL-FEDEX-ship-LED-Downlight-Ceiling-light-12W-Black-Golden-Silver-85-265V/964784207.html detta är en konversation jag har med en säljare just nu! Snälla hjälp mig vad jag ska fråga mer för att hjälpa honom att förstå va jag menar. Eller är det någon här inne som som köpt dessa lampor? Och kan ge ett omdöme?
Go to Page[FONT=Arial, sans-serif] Go[/FONT]
- But that is Kevin index! I Wanna know color renderande index!
- Gete Roo:02:12 Jul 13,2013
Hello friend ,
this lamp can provide warm white and cold white.
Thanks and regards.
Gete Roo
- Me:02:09 Jul 13,2013
I mean what Color rendering index has the lamps?
- Gete Roo:19:53 Jul 12,2013
Hello friend ,
i had do not understand what you meaning.
But i can always provide good quality lamp and best service to buyer.
Thanks and regards.
Gete Roo
- Me:15:36 Jul 12,2013
Hallo i wondering what ra index it is on this lamp?
Reply about this productAbout this product:
High Quality LED Downlights lamp light 6W 9W Black/Golden/Silver High Brightness 85~265V for Worldwide Downlight 6pcs
Har ingen bild nu, men kan ge en subjektiv bedömning.trojlee skrev:
Färgen på ljuset är jag possitivt överaskad över.
Utseende och kvalitetskänsla är också bra(jag har ej delat spotarna och tittat på detaljerna)
Jag tror de kommer att fungera bra på den yta de skall sitta med 70cm mellanrum.
Det som jag ororar mig över är att det står 3-7x1w(borde varit 7x2w).
Jag tänkte nu beställa dessa till mitt kök (om nu ingen har någon input och tycker det är en dålig idé)
http://www.aliexpress.com/item/100m...ght-modern-light-free-shipping/540839440.html
Tänkte ta 6st 5W och sen köpa till Jolly drivare.
Det jag har gått på är
1) Mycket köp och mycket feedback
2) CRI > 80
Återkommer med bilder och feedback
http://www.aliexpress.com/item/100m...ght-modern-light-free-shipping/540839440.html
Tänkte ta 6st 5W och sen köpa till Jolly drivare.
Det jag har gått på är
1) Mycket köp och mycket feedback
2) CRI > 80
Återkommer med bilder och feedback
Du kan väl länka till WP..?Kromo skrev:Dessa lampor är jag intresserad av http://www.aliexpress.com/item/Factory-Price-30pcs-DHL-FEDEX-ship-LED-Downlight-Ceiling-light-12W-Black-Golden-Silver-85-265V/964784207.html detta är en konversation jag har med en säljare just nu! Snälla hjälp mig vad jag ska fråga mer för att hjälpa honom att förstå va jag menar. Eller är det någon här inne som som köpt dessa lampor? Och kan ge ett omdöme?
- But that is Kevin index! I Wanna know color renderande index!
- Gete Roo:02:12 Jul 13,2013
Hello friend ,
this lamp can provide warm white and cold white.
Thanks and regards.
Gete Roo- Me:02:09 Jul 13,2013
I mean what Color rendering index has the lamps?- Gete Roo:19:53 Jul 12,2013
Hello friend ,
i had do not understand what you meaning.
But i can always provide good quality lamp and best service to buyer.
Thanks and regards.
Gete Roo- Me:15:36 Jul 12,2013
Hallo i wondering what ra index it is on this lamp?
Reply about this product[bild]About this product:
High Quality LED Downlights lamp light 6W 9W Black/Golden/Silver High Brightness 85~265V for Worldwide Downlight 6pcs
- prev
- 1
- next
Hur gick det?
Inte handlat än får inga vettiga svar jag länkade till wp och efter det har jag inget hört. Det är 2dagar sen!
ny fråga de flesta downlightsen på Ali har om man hittar ra (cri) >75 finns inte många med 80 eller högre. Ni som är nöjda med ljuset i de ni köpt har dt stått >80 eller hur har det stått. Jag menar>75 betyder ju över 75 vilket kan betyda 80. Men jag tror ju inte dt!
ny fråga de flesta downlightsen på Ali har om man hittar ra (cri) >75 finns inte många med 80 eller högre. Ni som är nöjda med ljuset i de ni köpt har dt stått >80 eller hur har det stått. Jag menar>75 betyder ju över 75 vilket kan betyda 80. Men jag tror ju inte dt!