297 569 läst · 2 173 svar
298k läst
2,2k svar
Klarar ni 7% ränta?
Det låter som ett spännande upplägg. Kul att någon tänker utanför boxen ;=) Men du fick inte ledigt så länge tyvärr...P Pligg85 skrev:Permission från jobbet och delvis förenklad juridik.
Vi hade en två minuter lång vigsel i husbygget med golvvärmefördelaren som altare och frugans chef som vigselförrättare på en måndag. Iklädda arbetskläder och direkt efteråt drog vi klart avloppet och kopplade strömmen. Tog en pizza på vägen hem.
Skulle jag behöva göra samma sak igen skulle jag inte ändra på något. Eller möjligtvis ta en kebabrulle istället som bröllopsmiddag.
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Praktiskt, jag gör det ibland när man inte orkar gå ut. Kör 3 till 4 middagen ute på korgen 1 eller 2 på Uber och sedan 1 eller två hemlagade. Ungefär i snitt. Sedan lite brunch och lunch på det.G Greger_08 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Det var det faktiskt också. Var en sån där himlastormande grej där vi blev tillsammans i samma stund som vi träffades, flyttade i princip ihop på direkten och var gifta mindre än ett halvår efter att vi träffades.Jonatan79 skrev:
Snart 25 år tillsammans nu.
Vadå livsmedelsverket? Det är väl på sin höjd nån kommunal företeelse som skulle afera, under förutsättning att en plikttrogen medborgare anmäler missförhållandet till dem.AndersMalmgren skrev:Dieselbilar är faktiskt det jag hatar mest efter 2-takts moppematbud.
Såg denna i fredags när jag luncha på tranan. Dels är hela karlsbergsvägen borta vid tranan en matbudsparkering så jag hittade knappt en plats för min cykel och dels detta. Hur fräscht är det lämna den där över natten så att råttor kan övernatta i den. Vad säger livsmedelsverket?
[bild]
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
M
Markarbetaren
Medlem
· Halland
· 4 370 inlägg
Markarbetaren
Medlem
- Halland
- 4 370 inlägg
Hur hamnade vi här i tråden?J Johannes56 skrev:
Gifta sig kan man väl göra, förlora pengar? Skriv äktenskapsförord så slipper man "problemet" med att förlora pengar vid eventuell skillsmässa.
J
Johannes56
Medlem
· Uppsala län
· 198 inlägg
Johannes56
Medlem
- Uppsala län
- 198 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg