124 840 läst · 528 svar
125k läst
528 svar
Jula kräver intyg före köp av VP
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 938 inlägg
...så finns också Godwins princip, som går ut på att personen som kommer dragandes med Hitler och/eller nazism är den som anses förlora hela diskussionen.
Medlem
· Stockholms län
· 81 inlägg
P pmd skrev:
(Gillade - med tack för ett gott skratt. Så den där idén har hamnat i Sverige också. Planerat var det ju, tillsammans med republikanska kongressledamöter, kom det fram nu i veckan. Republikaner = höger)Mats: Gårdsägare skrev:
Medlem
· Töreboda
· 230 inlägg
Jag har vetat länge att det varit planerat men inte att det varit av högern. Det är vänsterextremister och de är identifierade.L LasseMorin skrev:
Medlem
· Töreboda
· 230 inlägg
Jag förstår det. Det är jobbigt att behöva argumentera för något som inte är sant …Mats: Gårdsägare skrev:
Jag tittar aldrig på teve.
Förmodligen var stormningen av Kapitolium bara en skenmanöver så att globalisterna skulle hinna tvinga Jula att införa krav på installationsintyg för den som vill köpa en värmepump.
Medlem
· Töreboda
· 230 inlägg
P pmd skrev:
Jag tittar aldrig på TV säger alla som är totalt hjärntvättade av MSM. Jag förstår att det svider pajas. Ska jag behöva lägga en massa tid på en pajas som dig som själv kunde leta fram information och bilda dig en uppfattning ? Du har fått din från propaganda och hjärntvättade får. Du har en dator framför dig eller en mobil i handen med tillgång till all information i hela världen och det finns möjlighet att söka fram det som är oscensurerat. Du är för patetisk. Jag lägger inte en sekund mer på dig. Skriv ditt pajassvar nu. Jag tänker inte ens läsa det.
Kanske det, men vad har det med saken att göra?Mats: Gårdsägare skrev:
Vad är det som borde svida? Jag känner ingen sveda.
Jag måste ha trampat på en öm tå när jag i inlägg #290 bad om referenser till pålitliga källor. Det var inte meningen att göra dig upprörd. Jag är bara intresserad av en ärlig och faktabaserad diskussion och utan hänvisningar till var man har hittat sina fakta blir det ju inte någon bra diskussion.Ska jag behöva lägga en massa tid på en pajas som dig som själv kunde leta fram information och bilda dig en uppfattning ? Du har fått din från propaganda och hjärntvättade får. Du har en dator framför dig eller en mobil i handen med tillgång till all information i hela världen och det finns möjlighet att söka fram det som är oscensurerat. Du är för patetisk. Jag lägger inte en sekund mer på dig. Skriv ditt pajassvar nu. Jag tänker inte ens läsa det.
En kompis har köpt en värmepump på jula.
Luftvärmepump SC-JA2519
Med förifyllt papper för kyltekniker där organisationsnummer saknades.
Gick inte igenom hos en förvirrad julaanställd. Så insello kommer ringa... Får de om de funkar bättre där.
Luftvärmepump SC-JA2519
Med förifyllt papper för kyltekniker där organisationsnummer saknades.
Gick inte igenom hos en förvirrad julaanställd. Så insello kommer ringa... Får de om de funkar bättre där.