C Comfort Thomas skrev:
Ja tex co2, R290 och ammoniak kommer senare så det var inte det jag menade.
Om jag förstod det rätt så,kommer man behöva ta någon form av kurs/cert för för respektive R290 och ammoniak i efterhand när det blir klart.
Ok blir intressant! Har precis börjat jobba lite med ammoniak. Co2 har jag lite mer erfarenhet av men ska på kurs snart.
 
E Emanuel01 skrev:
Ok blir intressant! Har precis börjat jobba lite med ammoniak. Co2 har jag lite mer erfarenhet av men ska på kurs snart.
Lät inte klart hur det verkligen blir men tolkade det som att man tar kurs/cert för det/dom köldmedium som man kommer jobba med.
Skriver nu på onsdag så mig gör det inget om allt ingår nu så man slipper mer kostnader !
 
C Comfort Thomas skrev:
Lät inte klart hur det verkligen blir men tolkade det som att man tar kurs/cert för det/dom köldmedium som man kommer jobba med.
Skriver nu på onsdag så mig gör det inget om allt ingår nu så man slipper mer kostnader !
Nytt var nu att man skulle göra uppföljande läckage kontroll efter 24h drift efter ingrepp!
Kommer bli en jävla massa åkande!
Ska man ha tidur på maskinerna? :)
 
E Emanuel01 skrev:
Nytt var nu att man skulle göra uppföljande läckage kontroll efter 24h drift efter ingrepp!
Kommer bli en jävla massa åkande!
Ska man ha tidur på maskinerna? :)
Det var bara rätt stora mängder så det slipper jag.
Var väl även så att om det är något transportmedel så kunde man göra det direkt istället för att vänta i 24 timmar så inte fordonet måste stå stilla i onödan.
 
  • Gilla
Emanuel01
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.