P pleqtiz skrev:
Men va snyggt! Har själv planer på sån där förvaring, vart i kina/websida hitta du plastlådorna? Har sökt på Ali men gått bet där :thinking:
Det finns massor av lådor. Kruxet var ju att hitta dem till rätt pris. Det var enklast att ta dem från Amazon.se. Deras sökfunktion är ju hopplös så det blev mycket skrollande innan jag hittade något vettigt.

https://www.amazon.se/gp/product/B000WU5FEO/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.se/gp/product/B000WU7HTK/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1

Jag köpte fyra av varje. Har en drös blå plåtlådor över (dessa är ganska rejäla). Dock är de mycket dyrare nu än när jag beställde. Har för mig att jag betalade under tusenlappen för fyra av varje där det var ca 400kr i frakt.

P
johel572 johel572 skrev:
Det finns massor av lådor. Kruxet var ju att hitta dem till rätt pris. Det var enklast att ta dem från Amazon.se. Deras sökfunktion är ju hopplös så det blev mycket skrollande innan jag hittade något vettigt.

[länk]
[länk]

Jag köpte fyra av varje. Har en drös blå plåtlådor över (dessa är ganska rejäla). Observera att det tillkommer frakt på typ 60kr/per låda (de skickas från Kina tror jag men ingen tull eller så) men ändå billigast jag hittade.
Ja sedärja! Ja hopplöst att hittat till bra priser!
Ett stort tack!:)

Nytt 50l expansionskärl monterat på vit vägg med kopparledningar och ventil i källarrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bytt expansionskärl. Det gamla var på 25l och det var nog på gränsen till för litet. Då det var problem att behålla trycket. Blev ett nytt på 50l som jag hoppas fungerar bättre.

Jag lärde mig också varför det står att man ska ha gängtejp och inte lin i anslutning. Satan vad de satt när jag skulle ta bort kopplingen. Det går ju som inte att hålla emot med något heller.

• Gilla
Byråkrat
  • Laddar…
Har tagit hem ett städ och lite smått och gott från från far. Det är ju alltid bra att ha något att banka på :)

Kohlswa städ på träblock, oanvända hammarhuvuden och planka ask i verkstad.
Skapa konto

Ett Kohlswa städ av okänd modell. Rätt stort. Blir dock en del rengöring innan användning.

Tre gammaldags smidestänger och tre oanvända hammarhuvuden på ett betonggolv.
Skapa konto

Några tänger och vad till synes oanvända hammarhuvuden. Tog även med en rejäl planka ask att göra handtag av.

• Gilla
  • Wow
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
Nyoljad och renoverad stor städ på en träpall i verkstadsmiljö.
Skapa konto

Rengjort, oljat och monterat. Redo att baxas på plats och användas :)

• Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Hur går det i Man caven? En översiktsbild hade suttit fint. Det verkar pågå en hel del intressanta projekt där. Blivit något svetsbord ännu?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.