141 365 läst · 290 svar
141k läst
290 svar
johel572 blir med Man cave
Det finns massor av lådor. Kruxet var ju att hitta dem till rätt pris. Det var enklast att ta dem från Amazon.se. Deras sökfunktion är ju hopplös så det blev mycket skrollande innan jag hittade något vettigt.P pleqtiz skrev:
https://www.amazon.se/gp/product/B000WU5FEO/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.se/gp/product/B000WU7HTK/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1
Jag köpte fyra av varje. Har en drös blå plåtlådor över (dessa är ganska rejäla). Dock är de mycket dyrare nu än när jag beställde. Har för mig att jag betalade under tusenlappen för fyra av varje där det var ca 400kr i frakt.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Ja sedärja! Ja hopplöst att hittat till bra priser!johel572 skrev:Det finns massor av lådor. Kruxet var ju att hitta dem till rätt pris. Det var enklast att ta dem från Amazon.se. Deras sökfunktion är ju hopplös så det blev mycket skrollande innan jag hittade något vettigt.
[länk]
[länk]
Jag köpte fyra av varje. Har en drös blå plåtlådor över (dessa är ganska rejäla). Observera att det tillkommer frakt på typ 60kr/per låda (de skickas från Kina tror jag men ingen tull eller så) men ändå billigast jag hittade.
Ett stort tack!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bytt expansionskärl. Det gamla var på 25l och det var nog på gränsen till för litet. Då det var problem att behålla trycket. Blev ett nytt på 50l som jag hoppas fungerar bättre.
Jag lärde mig också varför det står att man ska ha gängtejp och inte lin i anslutning. Satan vad de satt när jag skulle ta bort kopplingen. Det går ju som inte att hålla emot med något heller.
Produkter som diskuteras: "gängtejp"
Gängtätningstejp
Gängtätningstejp, ofta känd som PTFE-tejp eller Teflon-tejp, används vanligtvis för att försegla rörgängor i VVS-applikationer för att förhindra läckage vid lederna. Denna typ av tejp är mycket tålig mot kemikalier och höga
Läs mer
Har tagit hem ett städ och lite smått och gott från från far. Det är ju alltid bra att ha något att banka på
Ett Kohlswa städ av okänd modell. Rätt stort. Blir dock en del rengöring innan användning.
Några tänger och vad till synes oanvända hammarhuvuden. Tog även med en rejäl planka ask att göra handtag av.
Logga in
Skapa konto
Ett Kohlswa städ av okänd modell. Rätt stort. Blir dock en del rengöring innan användning.
Logga in
Skapa konto
Några tänger och vad till synes oanvända hammarhuvuden. Tog även med en rejäl planka ask att göra handtag av.
Hur går det i Man caven? En översiktsbild hade suttit fint. Det verkar pågå en hel del intressanta projekt där. Blivit något svetsbord ännu?
Produkter som diskuteras i tråden