540 527 läst · 1 450 svar
541k läst
1,5k svar
Isak90: Långtidsprojekt, husbygge med tajt budget!
Det är nog väldigt olika hur man väljer att göra. Jag har övervägt det alternativet också men valde att gå den enkla vägen. Jag hoppas slippa springor osv när det är nytt och rakt.Ramnemark skrev:
//Fredrik
I Isak90 skrev:
Hoppas det, blir nog bra oavsett man tänker ju inte på sånt där annat än när man gör det och strax därefter
Det känns som att det resultatet bara blir sämre. De är ju lite lätt blanka med så då ska det häftgrundas och sen målas isåfall.C cap skrev:
Jag satte Huntonit hos mina föräldrar för 11 år sedan och de såg lika fina ut som de jag satte i förra huset mellan 2013-2020. Så det finns ingen anledning
Hej!
Har fått upp taket i sovrummet och fått hämtat det sista köksskåpet för ugnarna som varit slut på Ikea.
//Fredrik
Har fått upp taket i sovrummet och fått hämtat det sista köksskåpet för ugnarna som varit slut på Ikea.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
//Fredrik
Hej!
Jag har satt taket i badrummet. Sedan har jag fått upp resten av tapeten i vardagsrum/kök samt börjat ut i hallen.
Förra veckan var jag också iväg och hämtade hem två pall med gips till övervåningen, ville få upp det innan tapet och trappa är på plats.
//Fredrik
Jag har satt taket i badrummet. Sedan har jag fått upp resten av tapeten i vardagsrum/kök samt börjat ut i hallen.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Förra veckan var jag också iväg och hämtade hem två pall med gips till övervåningen, ville få upp det innan tapet och trappa är på plats.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
//Fredrik