302 läst · 5 svar
302 läst
5 svar
IKEA Fördelaktig trots väggskåp?
Hej, jag står och planerar nya köket.
Kommer ha väggskåp ovanför hällen och skulle gärna vilja ha maximalt med förvaring ovanför bänkskivan dvs. Helst ingen fläkt där. Har kikat lite på ikeas häll fördelaktig med inbyggd fläkt. Trot ni man kommer få torka os/fett från väggskåpen varannan dag eller gör den sitt jobb tillräckligt?
Kommer ha väggskåp ovanför hällen och skulle gärna vilja ha maximalt med förvaring ovanför bänkskivan dvs. Helst ingen fläkt där. Har kikat lite på ikeas häll fördelaktig med inbyggd fläkt. Trot ni man kommer få torka os/fett från väggskåpen varannan dag eller gör den sitt jobb tillräckligt?
Eller hade ni istället valt en vanlig induktionshäll och köra med deras UNDERVERK-fläkt och offrat platsen i skåpet?V Viktorba skrev:Hej, jag står och planerar nya köket.
Eftersom jag tycker att förvaring i bänkskåpet med hällen är minst lika viktigt som förvaring i överskåpet ovanför hällen så skulle jag välja en fläkt i överskåpet. Men om just Underverk är en bra fläkt vet jag inte, jag känner mig tveksam till fläktar som inte går ut mer över hällen, det känns som att det är risk för att ånga och fett går framför överskåpet. Underverk har ju inte jättebra recensioner.
Klicka här för att svara