M magnusos skrev:
Vi köpte faktiskt en dörr begagnat på Marketplace i våras redan 😀
[bild]

Som denna men inga ränder i glaset… Skulle helst vilka ha två ”hela” dörrar… Tanken var att måla dörrarna i samma gråa färg som listerna…

Kanske får bli till att leta vidare efter den ”perfekta” dörren…
Är den i ok skick så måla inte! Sälj den till någon som uppskattar den och vänta på drömdörren

• Gilla
Mathildatiger och 1 till
  • Laddar…
B bygglov skrev:
Snygga räcken. Var beställde ni dem?
Dalatrappen AB, kan inte se att de säljer dessa längre. Kanske går att mail och kolla direkt med dom?

Jag kan tipsa om Dala ledstång och snickeri
https://www.dalaledstang.se/
Välj träslag och ytbehandling, väggfäste 87 och förnicklad kullerförsänkt spårskruv så är du hemma.

• Gilla
bygglov och 1 till
  • Laddar…
Fått upp garderoberna nu! Gick rätt bra för de 60 cm breda men för den som är 100cm var det bara slå och skruva isär 🙄 Blev nästan som originalet när jag väl hade fått ihop den igen…

Ljust rum med parkettgolv och stora vita garderober, fönster med gardiner, taklampa saknas, stående lampa och växt, klädställning med kläder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

I hallen/dressingroom (ca 10 kvm) saknas nu en lampa i taket, en ny golvlampa och målning av dörren sen ska det rummet vara helt klart!

I vårt sovrum har vi kommit i ordning lite mer med lite tavlor och spegel.

Sovrum med garderober, säng med randig kudde, spegel på väggen, taklampa och röd matta på golvet. Fönster med utsikt över snötäckta hus.
Skapa konto
Ett sovrum med en bäddad säng, ett svart skåp, en stor taklampa och ett fönster med utsikt. En katt går på golvet.
Skapa konto

Kvarstår gör att måla elementet, byta ut bordet mot ngt mindre och mer passande samt att hitta sänglampor

• Gilla
Mathildatiger och 4 till
  • Laddar…
M magnusos skrev:
Då har vi ett nytt förslag på layout… tror vi är nära nu… beslag och bänkskivor är inte bestämda än…

Vi börjar bli rätt nöjda nu…

[bild][bild][bild][bild]
Hört att man måste ha en ho i köksön om man har spisen där. Därför många kök har dubbla antar jag. Jag skulle nog satt spisen längs med väggen ist för att undvika dubbla hoar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.