Hej,
Jag har en vatten utkastare likande bilden.
Den går inte att stänga av utan det rinner vatten från öppningen på under sidan.
Alltså där det inte ska rinna vatten.
Jag tänker att det är fel på packningen, men jag lyckas inte lossa den från väggen.
Muttern inifrån bara snurrar och utifrån kan jag inte göra så mycket? Har testat lossa skriven upp till men inget händer?
Någon här som vart med om att det rinner från detta hål och vad var lösningen?
Tacksam för svar 🤩
Jag har en vatten utkastare likande bilden.
Den går inte att stänga av utan det rinner vatten från öppningen på under sidan.
Alltså där det inte ska rinna vatten.
Jag tänker att det är fel på packningen, men jag lyckas inte lossa den från väggen.
Muttern inifrån bara snurrar och utifrån kan jag inte göra så mycket? Har testat lossa skriven upp till men inget händer?
Någon här som vart med om att det rinner från detta hål och vad var lösningen?
Tacksam för svar 🤩
Jag begriper inte riktigt. Öppningen på undersidan det rinner vatten ur på bilden ska det rinna vatten ur. Är det dräneringen så är det inget fel det heller. Men det ska ju inte rinna hela tiden.
Jag begriper inte hur du försökt lösa problemet heller. Om du vill byta packning så ska fu inte skruva bort hela ventilen.
Vad är du ute efter?
Jag begriper inte hur du försökt lösa problemet heller. Om du vill byta packning så ska fu inte skruva bort hela ventilen.
Vad är du ute efter?
Klicka här för att svara