7 777 043 läst · 38 079 svar
7777k läst
38,1k svar
Humorhörnan ...
Har en fantastisk ugn. Vet inte varför men har det varit strömavbrott så vägrar ugnen starta med mindre än att jag efter en massa tryckningar på några få knappar ställt in tiden. Tydligen ska man kunna ställa in maten i ugnen och sedan knappa in att ugnen ska starta kl 16.00 för att maten ska vara klar till 17,00 tiden. Hopplöst att lista ut hur man ställer in ugnen utan bruksanvisningen. Jättekul att behöva slå på datorn och sedan lista ut var någonstans den inskannade manualen på Svenska finns. Och helt otroligt hur måna intressanta dokument man skannat in i datorn kan bara inte låta bli att läsa. Vet inte hur ofta jag fått byta ut en trevlig ungsstekt måltid mot en blandning av wok grönsaker, några djupfrysta köttbullen, vatten och så spetsar man det hela med två påsar varma koppen.
Har ofta funderat över vad tjejen i kassan tänker när jag kommer men 30 paket varma koppen och flera påsar wok grönsaker. Kan i och för sig rekommendera blandningen!
Ps. hoppas att min dator med alla inskannade bruksanvisningar inte går sönder, för då blir jag nog tvungen att köpa ett helt nytt kök.
Har ofta funderat över vad tjejen i kassan tänker när jag kommer men 30 paket varma koppen och flera påsar wok grönsaker. Kan i och för sig rekommendera blandningen!
Ps. hoppas att min dator med alla inskannade bruksanvisningar inte går sönder, för då blir jag nog tvungen att köpa ett helt nytt kök.
Lite humor är det allt att hålla på och scanna & lagra lokalt...N nallepu skrev:Har en fantastisk ugn. Vet inte varför men har det varit strömavbrott så vägrar ugnen starta med mindre än att jag efter en massa tryckningar på några få knappar ställt in tiden. Tydligen ska man kunna ställa in maten i ugnen och sedan knappa in att ugnen ska starta kl 16.00 för att maten ska vara klar till 17,00 tiden. Hopplöst att lista ut hur man ställer in ugnen utan bruksanvisningen. Jättekul att behöva slå på datorn och sedan lista ut var någonstans den inskannade manualen på Svenska finns. Och helt otroligt hur måna intressanta dokument man skannat in i datorn kan bara inte låta bli att läsa. Vet inte hur ofta jag fått byta ut en trevlig ungsstekt måltid mot en blandning av wok grönsaker, några djupfrysta köttbullen, vatten och så spetsar man det hela med två påsar varma koppen.
google...?
Men jag håller med, varför hålla på att stoppa in klockor i allting från ugn till brödrost och sedan toppa det med att de inte går att använda utan att klockan är inställd?
Blivande Storkök - vad är konstigt med det ?