Mikael_L
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
🤣😢🤥
Jajo, förstås, nu varesåhär att jag inte vet ...

Men ...kanske ... finns det en plan.

Jag har dock känslan av att denna benådning aldrig hade skett ifall inte trump vunnit valet, och den känslan lyckas jag inte skaka av mig.
Men jag undrar, som de flesta andra ..

Ja detta var inte heller humor, jag borde anmäla mitt eget inlägg. Moderator får gärna ta bort det, men låt bara nötegårdaren hinna läsa det först ... ;)

• Gilla
  • Haha
Klass0n och 5 till
  • Laddar…
Skärmdump av inlägg på sociala medier där någon frågar om en affär som säljer finsk julmat och en annan person föreslår Systembolaget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jajo, förstås, nu varesåhär att jag inte vet ...

Men ...kanske ... finns det en plan.

Jag har dock känslan av att denna benådning aldrig hade skett ifall inte trump vunnit valet, och den känslan lyckas jag inte skaka av mig.
Men jag undrar, som de flesta andra ..

Ja detta var inte heller humor, jag borde anmäla mitt eget inlägg. Moderator får gärna ta bort det, men låt bara nötegårdaren hinna läsa det först ... ;)
Såg detta på kvällstidningens förstasida.
Rätt kul tycker i alla fall jag med Trumps kommentar. Två likadana kålsupare som klagar på varandra. Som ett svenskt val, ungefär 😆

Kvällstidningens förstasida om Biden, med bild av två personer. Text: "Beslutet väcker ilska. Biden friar sonen – får hård kritik". Kommentar om rättvisa.
Skapa konto

Tom toalettrulle med texten "What would MacGyver do?" i hållare.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Patrik440 och 9 till
  • Laddar…
Ibland får man notiser att nån gillat ett inlägg i en gammal tråd och man blir ju nyfiken på vad det var. Ibland är det nåt roligt som en uppnosig Skruvdragerska som inte fattar att hon har fått svar rätt på sin fråga utan insisterar på att få ett felaktigt svar :)
S Skruvdragerskan skrev:
Tackar för förslag, men vill gärna ha svar på frågan istället...
https://www.byggahus.se/forum/threads/montera-dimmer-pa-en-kabel-hur.472456

• Haha
  • Gilla
  • Älska
  • Ledsen
saiter och 13 till
  • Laddar…
Kvinna skär grönsaker i köket medan hon pratar med en pojke. Texten på bilden handlar om att hitta saker.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
saiter och 12 till
  • Laddar…

• Haha
pjgb och 3 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Ibland får man notiser att nån gillat ett inlägg i en gammal tråd och man blir ju nyfiken på vad det var. Ibland är det nåt roligt som en uppnosig Skruvdragerska som inte fattar att hon har fått svar rätt på sin fråga utan insisterar på att få ett felaktigt svar :)

[länk]
Hur kan man svara rätt när felet ligger i frågan?😀

Är felet i frågan? Frågan var inte om det är säkert eller om det är en vettig lösning att använda.

D Daniel 109 skrev:
Är felet i frågan? Frågan var inte om det är säkert eller om det är en vettig lösning att använda.
Ibland ligger felet i att man utgår från att folk förstår att man befinner sig i humortråden.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
kashieda och 7 till
  • Laddar…
En tecknad tomte med glasögon och en stor sax står bredvid en upphängd gris, med texten "Nu jävlar ska vi griljera skinkan, Nasse!
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
  • Ledsen
  • Haha
Patrik440 och 4 till
  • Laddar…
Man som matar kvinna med en pizzabit och båda skrattar tillsammans, humoristisk text ovanför.
Skapa konto

Tidningsrubrik: "Barn blir bättre på matte visar nya siffror.

Nu får vi hoppas att journalisterna blir bättre på bokstäverna.

• Haha
  • Wow
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
jarlh jarlh skrev:
[bild]

Nu får vi hoppas att journalisterna blir bättre på bokstäverna.
saknar röd ring

K Kurtivan skrev:
saknar röd ring
Ska inte behövas.

• Wow
Kurtivan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.