7 914 552 läst · 38 666 svar
7915k läst
38,7k svar
Humorhörnan ...
Jajo, förstås, nu varesåhär att jag inte vet ...Nötegårdsgubben skrev:
Men ...kanske ... finns det en plan.
Jag har dock känslan av att denna benådning aldrig hade skett ifall inte trump vunnit valet, och den känslan lyckas jag inte skaka av mig.
Men jag undrar, som de flesta andra ..
Ja detta var inte heller humor, jag borde anmäla mitt eget inlägg. Moderator får gärna ta bort det, men låt bara nötegårdaren hinna läsa det först ...
Såg detta på kvällstidningens förstasida.Mikael_L skrev:Jajo, förstås, nu varesåhär att jag inte vet ...
Men ...kanske ... finns det en plan.
Jag har dock känslan av att denna benådning aldrig hade skett ifall inte trump vunnit valet, och den känslan lyckas jag inte skaka av mig.
Men jag undrar, som de flesta andra ..
Ja detta var inte heller humor, jag borde anmäla mitt eget inlägg. Moderator får gärna ta bort det, men låt bara nötegårdaren hinna läsa det först ...
Rätt kul tycker i alla fall jag med Trumps kommentar. Två likadana kålsupare som klagar på varandra. Som ett svenskt val, ungefär 😆
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 618 inlägg
Ibland får man notiser att nån gillat ett inlägg i en gammal tråd och man blir ju nyfiken på vad det var. Ibland är det nåt roligt som en uppnosig Skruvdragerska som inte fattar att hon har fått svar rätt på sin fråga utan insisterar på att få ett felaktigt svar
https://www.byggahus.se/forum/threads/montera-dimmer-pa-en-kabel-hur.472456S Skruvdragerskan skrev:
Hur kan man svara rätt när felet ligger i frågan?😀Bo.Siltberg skrev:
Är felet i frågan? Frågan var inte om det är säkert eller om det är en vettig lösning att använda.