7 798 727 läst · 38 174 svar
7799k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/s...-foras-till-sjukhus-efter-fall-fran-balkong-1
"En man som tagit sig in i en bostad i Katrineholms kommun blev så skrämd av burfåglar i bostaden att han trillade ned från en balkong."
Man kanske ska investera i en vakt-fågel...
"En man som tagit sig in i en bostad i Katrineholms kommun blev så skrämd av burfåglar i bostaden att han trillade ned från en balkong."
Man kanske ska investera i en vakt-fågel...
Tur att det fanns en ledtråd. För övrigt så går det bra att smiska med båda dessa hjälpmedel. Den är tamef.n episk den där filmen med tanke på hur den påverkat med enbart ett par scener. Fattas bara att Max von Sydow skulle titta fram och säga -Det är jag som är döden....Nä nu går jag och lägger mig!!
- Vem är du?Noramasen skrev:Tur att det fanns en ledtråd. För övrigt så går det bra att smiska med båda dessa hjälpmedel. Den är tamef.n episk den där filmen med tanke på hur den påverkat med enbart ett par scener. Fattas bara att Max von Sydow skulle titta fram och säga -Det är jag som är döden....Nä nu går jag och lägger mig!!
[bild]
- Jag är Döden. Jag har kommit för att hämta dig, inte för att spela något jävla sällskapsspel.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 124 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg