richardtenggren
Ramnemark skrev:
Ännu bättre :)

[länk]
Påminner mig om en blondin i min klass på högstadiet, under ett matteprov.
Jag kommer inte ihåg provet i sin helhet men en uppgift gick ut på att man skulle räkna ut längden av hypotenusan på en triangel med basen 27 cm och en given höjd.
De flesta använde Pythagoras sats, men inte denna tjej. Hon räckte istället upp handen och bad snällt om att få fler papper, då triangeln inte fick plats på det A4 hon redan börjat på.
Så det nya pappret placerades jämsides med det andra, likt ett A3, och nu fick triangeln plats.
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Skylt med texten "Frystorkat godis av 100% kött. Hund 79 kr Katt 59 kr" i en veterinärklinik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skylt hos veterinären här i stan :D
 
  • Gilla
yonna och 8 till
  • Laddar…
Jag har raderat inlägg som inte var så trevliga. Ni får tänka på att vi har medlemmar av alla åldrar här och att både män och kvinnor ska tycka att det är trevligt att diskutera.
 
Jag tyckte också den var kul men jag ville inte visa den för dig Marlen vid frukostbordet eftersom barnen också var där. Det kändes fel på något sätt.

Ville inte klicka på Gilla-knappen eftersom jag var rädd att jag skulle kunna framstå som en manschauvinist (svårt ord att stava) eller vad det nu heter. :)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Förlåt :(
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Per Eskilsson skrev:
Jag tyckte också den var kul men jag ville inte visa den för dig Marlen vid frukostbordet eftersom barnen också var där. Det kändes fel på något sätt.

Ville inte klicka på Gilla-knappen eftersom jag var rädd att jag skulle kunna framstå som en manschauvinist (svårt ord att stava) eller vad det nu heter. :)
Tog ett litet tag innan jag fattade vad som försvann och vilket inlägg du nu skrev om här.

Men nu har jag nog koll på det. Jag tycker precis som dig, att den var lite småkul, men av samma orsak blev det inget gilla här heller.
Någon slags nivå måste vi hjälpas åt att hålla här, på detta forum som är en tummelplats för alla slags folk. :)

Helt klart en bild som går att visa vissa, men inte alla. :)
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Tog ett litet tag innan jag fattade vad som försvann och vilket inlägg du nu skrev om här.

Men nu har jag nog koll på det. Jag tycker precis som dig, att den var lite småkul, men av samma orsak blev det inget gilla här heller.
Någon slags nivå måste vi hjälpas åt att hålla här, på detta forum som är en tummelplats för alla slags folk. :)

Helt klart en bild som går att visa vissa, men inte alla. :)
Oj vad nyfiken jag blir! Vad har jag missat?
 
Chriss hade piffat tvålpumpen för att muntra upp sin sambo lite.
Det föll inte i god jord vare sig hos sambon eller hos moderatorn :D
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Kirre2 skrev:
Oj vad nyfiken jag blir! Vad har jag missat?
Det får du aldrig veta... Men missat något har du... :cool:
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
harry73
Det hade säkert varit ok om han inte samtidigt hade sin hand med i bilden med en ordentlig skvätt vitt tvål i :D
 
harry73 skrev:
Det hade säkert varit ok om han inte samtidigt hade sin hand med i bilden med en ordentlig skvätt vitt tvål i :D
Jag tror jag anar ungefär vad det handlar om!
 
TeroM skrev:
Är du i US? Enda stället där jag sett det bågformade duschdraperistången och kan tänka mig att man behöver låsa fast mattor med.
Den bågformade duschdraperistången har jag sett på ett hotell i Ludvika. ( den är uppenbart tänkt för hörnbadkar, eller ?) Dock monterad över ett konventionellt badkar i Ludvika. hm.
 
Hund med rosa fläckar runt munnen sitter på matta, med text som antyder att den ätit tårta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
KnockOnWood och 2 till
  • Laddar…
hyggabus skrev:
Den bågformade duschdraperistången har jag sett på ett hotell i Ludvika. ( den är uppenbart tänkt för hörnbadkar, eller ?) Dock monterad över ett konventionellt badkar i Ludvika. hm.
Jag har bara sett det i USA, med vanligt badkar. Har utgått ifrån att det är ett måste för att den genomsnittliga amerikanska kroppen skall få plats innanför ...
 
Det har postats ett formulär för det tidigare sim man kan fylla i.

Skenande formulär med humoristisk ton för att rapportera kränkningar, innehållande komiska svarsalternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
harry73 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.