7 792 838 läst · 38 153 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Du har säkert rätt på många sätt, men alla dessa människor som är kränkta å andras vägnar? De verkar ha ökat dramatiskt senaste åren. Låt dom som känner sig kränkta vara det, det räcker så bra.MathiasS skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Ja, det är inte lätt att hålla tungan i rätt mun i detta mellanmjölkens land.
Eller som det nu heter, de lättkränktas land.
https://www.youtube.com/watch?v=mb1fYInj7vc
Jag får väl skicka med en liten strip för att inte bli raderad för off topic:
Eller som det nu heter, de lättkränktas land.
https://www.youtube.com/watch?v=mb1fYInj7vc
Jag får väl skicka med en liten strip för att inte bli raderad för off topic:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eller, är det vanligt folk med sunt förnuft som säger ifrån när vanligt hyfs uppförande saknas? Det låter mer som att man står upp för något positivt än att vara kränkt.Kirre2 skrev:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 67 inlägg
Det unga nygifta paret hade sparat sig till bröllopsnatten, och strax innan premiär skulle begås säger tjejen att hon har komplex för att hon har så små bröst.
Hennes make tröstar henne direkt och säger att hon visst inte skall ha komplex, och säger att han också har tvivel om sin egen hängning. -Som en nyfödd baby ungefär, säger han.
Den unga kvinnan känner sig lättad och drar därför av sig sina kläder, och nog hade hon bröst som var mindre än genomsnittet, men hon väntar på att maken skall ta av sig också. När han så gör det skriker hon till av fasa...
-Som en nyfödd baby sade du ju!!!???
--Ja, 46 cm och fem kilo....
:x
Hennes make tröstar henne direkt och säger att hon visst inte skall ha komplex, och säger att han också har tvivel om sin egen hängning. -Som en nyfödd baby ungefär, säger han.
Den unga kvinnan känner sig lättad och drar därför av sig sina kläder, och nog hade hon bröst som var mindre än genomsnittet, men hon väntar på att maken skall ta av sig också. När han så gör det skriker hon till av fasa...
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
En nyfödd på 46cm och 5kg :x
Jäklar tur jag inte skrev exakt då, för då hade det blivit många bud om EXAKT hur mycket en nyfödd baby väger
Fast är det en nyfödd elefantbäbis så är det å andra sidan en väldigt liten unge?
Synpunkter på det?
Fast är det en nyfödd elefantbäbis så är det å andra sidan en väldigt liten unge?
Synpunkter på det?
Jag förstår inte riktigt, ser inte alla mäns kön ut så? Tydligen han i historien och jag iallafall skönt att ha nån gemensamt med nån i alla trådar på byggahus.seSnål-Jocke skrev:Det unga nygifta paret hade sparat sig till bröllopsnatten, och strax innan premiär skulle begås säger tjejen att hon har komplex för att hon har så små bröst.