8 376 517 läst · 40 315 svar
8377k läst
40,3k svar
Humorhörnan ...
Att de ens får komma in i rummet är ett skämt på riktigt, "Larven" alltså, inte alla övriga.stigen skrev:
Det hjälper inte att vägra prata med dem. Sist blev det väl en tämligen pinsam situation för den Ryska representanten.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 670 inlägg
FN är grundat av realpolitiska snarare än idealistiska skäl. Det är bara vi i extremt godhetsknarkande länder som tror att andra är med där av andra skäl än rent statsegoistiska.
Detta inte skrivet för att försvara Ryssland, men delvis modellen. Vill man bara samarbeta med anständiga länder får man OECD, inte FN.
Här kommer en röd ring med det roliga i inlägget:
⭕️
Detta inte skrivet för att försvara Ryssland, men delvis modellen. Vill man bara samarbeta med anständiga länder får man OECD, inte FN.
Här kommer en röd ring med det roliga i inlägget:
⭕️
Jag tycker Lavrov är rätt underhållande på ett tragiskt sätt, hans uttalanden är så absurda så man skulle aldrig ens kunnat komma på dem själv och då har jag ändå rätt bra fantasi och är tämligen kreativstigen skrev:
En något kortväxt man var ute på dans och hade bjudit upp en storbystad kvinna.
Han hamnade med näsan mitt i behagen och efter dansen föreslog han:
– Du får två hundra kronor om du följer med ut och jag får bita dig i bröstvårtorna.
– Aldrig i livet, svarade kvinnan.
– Trehundra kronor, försökte mannen.
– Absolut inte, sa kvinnan.
– Du får femhundra kronor om du följer med ut och jag får bita dig i bröstvårtorna, trugade mannen.
OK, kvinnan följde med mannen ut. Han tog av henne blusen och Bh:n och gottade sig åt behagen en god stund.
Till slut sa kvinnan otåligt:
– Nå, ska du inte bita mig i bröstvårtorna då?
– Nej, sa mannen och log, det kostar ju femhundra spänn.
Han hamnade med näsan mitt i behagen och efter dansen föreslog han:
– Du får två hundra kronor om du följer med ut och jag får bita dig i bröstvårtorna.
– Aldrig i livet, svarade kvinnan.
– Trehundra kronor, försökte mannen.
– Absolut inte, sa kvinnan.
– Du får femhundra kronor om du följer med ut och jag får bita dig i bröstvårtorna, trugade mannen.
OK, kvinnan följde med mannen ut. Han tog av henne blusen och Bh:n och gottade sig åt behagen en god stund.
Till slut sa kvinnan otåligt:
– Nå, ska du inte bita mig i bröstvårtorna då?
– Nej, sa mannen och log, det kostar ju femhundra spänn.