8 382 354 läst · 40 325 svar
8382k läst
40,3k svar
Humorhörnan ...
Vi tänkte uppgradera och skaffa lite nya köksredskap för att baka, en bit ner i sökresultaten tappade jag aptiten så att säga
.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är får mig att tänka på en kompis som var på ett spinningpass.mexitegel skrev:
Där hade instruktören/den som leder passet angett olika nummer för att sitta / stå osv
Det hade väl gått en 15-20 min så säger instruktören
"Och så upp i 2:an"
varvid min kompis bryter ihop av skratt
På det ämnet så var det alltid lika muntert när chefer och planerare fick bege sig ner på verkstadsgolvet på mitt gamla jobb och diskutera när någon av maskinerna var trasig. Fanns fem maskiner där olika jobb brukade gå men när maskin 1,3,4 eller 5 gick sönder så blev oftast arbetet i maskin 2 bortprioriterat och en stressad chef utbrast "vi får köra i tvåan så länge".
Allra bäst var det om det var någon ny chefsnisse med som ville ha en förklaring till hur det resonerades, inte ovanligt att meningar i stil med "vi har kört där förut och det blir alltid bäst att köra i tvåan" yttrades.

Allra bäst var det om det var någon ny chefsnisse med som ville ha en förklaring till hur det resonerades, inte ovanligt att meningar i stil med "vi har kört där förut och det blir alltid bäst att köra i tvåan" yttrades.
Man får ibland tänka till innan man sabbar sin sökhistorik och får nya vinkel på den riktade reklamen.mexitegel skrev:
När jag jobbade i Karibien såg jag ibland väldigt stora takfläktar som var rätt balla. De hade en åsna som logga och hette Big Ass Fan. Jag gjorde dumheten att googla det på jobbdatorn när jag kom hem och sedan kom reklamen.
Been there, done that. På jobbet googlade jag efter rockbandet Sloppy Seconds (helt ovetandes) Gör inte det.Hep skrev:
Man får ibland tänka till innan man sabbar sin sökhistorik och får nya vinkel på den riktade reklamen.
När jag jobbade i Karibien såg jag ibland väldigt stora takfläktar som var rätt balla. De hade en åsna som logga och hette Big Ass Fan. Jag gjorde dumheten att googla det på jobbdatorn när jag kom hem och sedan kom reklamen.