12 158 läst · 71 svar
12k läst
71 svar
Hemmabio i trädgården - välj rätt projektor, duk, sittplatser och belysning
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Att sista procenten kostar gäller allt i livet, bilar, bostad och kvinnor. Det är bara ett faktum i livet.Nissens skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Man ska inte glömma duken heller, den kostar en hel del. Jag har grymt nöjd med min Reactduk, ger riktigt bra svärta i mitt icke svartmålade vardagsrum Men kostar därefter
https://www.hembiobutiken.se/produk...-euroscreen-linea-tab-tension-react-30-smart/
https://www.hembiobutiken.se/produk...-euroscreen-linea-tab-tension-react-30-smart/
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
TV i trädgården? Ja, varför inte? Folk har ju redan kök, bad och vardagsrum utomhus så det är klart att tv:n ska med ut. Ställ ut säng, tvättmaskin och diskmaskin också.
Eller kanske byta ut tegeltaket mot en sufflett, så man kan cabba ner när det är vackert väder och slipper släpa ut bohaget på tomten
Eller kanske byta ut tegeltaket mot en sufflett, så man kan cabba ner när det är vackert väder och slipper släpa ut bohaget på tomten
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 117 inlägg
Hade TV på altan idag, med en H&K Onyx. Gött till fotbollen.
Har en extra 42" TV med en Chromecast som brukar nyttjas när nån av ungarna har kompis som sover över, eller som nu, det är gotboll och man vill ha en TV på altan.
Har en extra 42" TV med en Chromecast som brukar nyttjas när nån av ungarna har kompis som sover över, eller som nu, det är gotboll och man vill ha en TV på altan.
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Nästan allt transkodas över chromecast dock. Inge vidare för bild eller ljudkvalitén.[SKPG]Zamora skrev:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 117 inlägg
Vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget. Troligen bara för att det är riktigt häftigt. Jag har i jobbet blivit engagerad i att installera ventilationssystemet i en hemmabio under uppförande.
Målet är "topp tio i världen".
Allt är helt sjukt och budgeten ligger på runt 30 milj.
Ljudanläggningen ska kunna spela ner till en (1) Hz och leverera ljudtryck upp till 150 dB...
Inget för villaträdgården.
"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet, dårå"
Målet är "topp tio i världen".
Allt är helt sjukt och budgeten ligger på runt 30 milj.
Ljudanläggningen ska kunna spela ner till en (1) Hz och leverera ljudtryck upp till 150 dB...
Inget för villaträdgården.
"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet, dårå"
Där dog den här redaktionen. Att bygga en boombox (och poängtera vikten kraftig bas) i en villaträdgård är nog ungefär det sämsta förslag jag sett.
Hur i h-e kan man vara så korkad?
Ni glömde förresten att berätta hur mycket det här sänker fastighetsvärdet. Och hur många minuter det
tar innan grannarna ringer polis.
Bor ni i lägenhet allihop?
Hur i h-e kan man vara så korkad?
Ni glömde förresten att berätta hur mycket det här sänker fastighetsvärdet. Och hur många minuter det
tar innan grannarna ringer polis.
Bor ni i lägenhet allihop?
Redaktionen skrev: