Här har det varit tyst länge…

Hittar ni Homer Simpson eller Windowsljudet?

• Gilla
Oskick och 1 till
  • Laddar…

• Gilla
Saelen
  • Laddar…
Lite of men ändå inte.
Någon som vet om det säljs biljetter utanför arenorna i Tyskland, som det brukar här i Sverige?
Eller finns det nån sida där man kan köpa biljetter?
Åker till Prag v30 och funderade på att åka via Veltins arena hem, blir bara 70mil extra 🙂, för att se Rammstein

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Här:
[länk]
Jo men det är ju slutsålt alla dagar

Sorry @nino. Missade att det skulle vara i andra hand. Här verkar du ha biljetter i andra hand för Gelsenkirchen: https://www.fansale.de/tickets/all/rammstein/526

Jag kollade runt lite, eftersom jag kan tyska, och för den där konserten har man personaliserade biljetter med namn. Många andra sidor som förmedlar andrahandsbiljetter får därför inte förmedla dem, utan det är bara fansale.de som får göra det.

• Gilla
nino
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Sorry @nino. Missade att det skulle vara i andra hand. Här verkar du ha biljetter i andra hand för Gelsenkirchen: [länk]

Jag kollade runt lite, eftersom jag kan tyska, och för den där konserten har man personaliserade biljetter med namn. Många andra sidor som förmedlar andrahandsbiljetter får därför inte förmedla dem, utan det är bara fansale.de som får göra det.
Ok, ja då se vart det bär efter Prag..
Kroatien drar men det gör Rammstein också 🙂.
Tack för länken

Väldigt många bra band i höst/vinter.

Sonata Arctica släppte ju en riktigt bra skiva senast, som jag skulle säga är top 3 i alla fall. De var bra live i Borlänge och 9/11 ska de spela i Norrtälje med Final Strike. Det ska bli kul att se båda banden.

Watain i Dalhalla kommer bli en grym spelning som jag dock lär hoppa, då jag har aldrig fastnat för dem.

Ska försöka se Evergrey i Örebro eller Eskilstuna. Ryser fortfarande när jag tänker på akustiska spelningen i Skövde 2011.

Pain i Falun kan bli skoj. Borde fånga Amon Amarth också, kanske även In Flames och Dark Tranquility. Sen kommer Opeth, Behemoth..säkert missat några. Känns som 2005 igen.

• Gilla
Dan_Johansson och 2 till
  • Laddar…
Ja amon amarth har jag biljett till husqvarna så 1 konsert är spikad innan årets slut iallafall 👍

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Funderar på Dying Fetus 27/11 i Stockholm i alla fall

Äh blev en sista minuten till Watain. Blir kul med husvagn och någon annan som kör. Dags att åka till Rättvik

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Äh blev en sista minuten till Watain. Blir kul med husvagn och någon annan som kör. Dags att åka till Rättvik
Är ju Andy and the Rockets på bowlingen ikväll.
Vilken camping tar du?
Jag står på Enåbadet

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
nino nino skrev:
Är ju Andy and the Rockets på bowlingen ikväll.
Vilken camping tar du?
Jag står på Enåbadet
Kul!

Var tydligen ställplats på Dalhalla

H Hammarfall skrev:
Kul!

Var tydligen ställplats på Dalhalla
Ja det är det, smidigt att stå där.
Stod där på The Sounds Hives mfl för nåt år sen

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.