Vet inte vad det skulle vara för erbjudande. Dalkulllor är enkelt folk. Får inte sticka ut. Nöjda om partnern inte super/knarkar/våldtar eller misshandlarRoga1337 skrev:
Var på en kanonkonsert igår på Arbis i Nrkp då Raised Fist spelade😀
Lyckan blev total då det visade sig att Knogjärn plötsligt kom upp på scenen & värmde upp innan👍👊👌
Lyckan blev total då det visade sig att Knogjärn plötsligt kom upp på scenen & värmde upp innan👍👊👌
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Min wrapped
Sabaton nästlar sig alltid in av nån anledning på slutet, trodde faktiskt det skulle vara HammerFall på nr 5.
Asator med Amon Amarth och Downfall med Children of Bodom har nog vart med på top 5 låtar varje år sedan Wrapped lanserades. Sjukt ändå, tycker inte jag spelar de låtarna överdrivet mycket.
Logga in
Skapa konto
Sabaton nästlar sig alltid in av nån anledning på slutet, trodde faktiskt det skulle vara HammerFall på nr 5.
Asator med Amon Amarth och Downfall med Children of Bodom har nog vart med på top 5 låtar varje år sedan Wrapped lanserades. Sjukt ändå, tycker inte jag spelar de låtarna överdrivet mycket.
Renoverare
· Uppsala
· 1 814 inlägg
Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på 😄😄
Trodde att Rammstein skulle vara med
För er som inte hört Andy and the Rockets så lyssna på dom, har ändrat stil lite så sista två plattorna är lite 'hårdare" dom tidiga lite mer 50-60tal.
Wheeler Walker USAs svar på Eddie Meduza
Logga in
Skapa konto
Trodde att Rammstein skulle vara med
För er som inte hört Andy and the Rockets så lyssna på dom, har ändrat stil lite så sista två plattorna är lite 'hårdare" dom tidiga lite mer 50-60tal.
Wheeler Walker USAs svar på Eddie Meduza
Allvetare
· Västra götaland
· 9 170 inlägg
Renoverare
· Uppsala
· 1 814 inlägg
Otroligt tight och extremt välkomponerat. Kaxigt också att göra en musikvideo till en instrumentallåt.