Det är ju en toppenfin Fastighet👌…närheten till ärbara studion Abyss är en fin bonus för Metalheads, du får ge frugan ett erbjudande hon ej kan motstå😉

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Roga1337 Roga1337 skrev:
Det är ju en toppenfin Fastighet👌…närheten till ärbara studion Abyss är en fin bonus för Metalheads, du får ge frugan ett erbjudande hon ej kan motstå😉
Vet inte vad det skulle vara för erbjudande. Dalkulllor är enkelt folk. Får inte sticka ut. Nöjda om partnern inte super/knarkar/våldtar eller misshandlar :)

Var på en kanonkonsert igår på Arbis i Nrkp då Raised Fist spelade😀
Lyckan blev total då det visade sig att Knogjärn plötsligt kom upp på scenen & värmde upp innan👍👊👌
Konsertlokal med publik och scen, starka ljus och silhuetter, en artist framför. Intim atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Konsertsal, publik, scen, artister, strålkastarljus, inomhus, hängande ljuskrona, suddig, stämning, musikevenemang.
Skapa konto

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Jahapp, Wrapped 2023, vad hade ni? Här är min:

Färgglad Spotify Wrapped-skärm med toppartister, topplåtar, lyssningsminuter och genren rock.
Skapa konto

• Gilla
Noramasen och 2 till
  • Laddar…
M
Min wrapped
Fyra bandmedlemmar, metal, Spotify Wrapped, topplistor, färgglad bakgrund, lyssningsminuter, topplåtar, topptoppartister.
Skapa konto

Sabaton nästlar sig alltid in av nån anledning på slutet, trodde faktiskt det skulle vara HammerFall på nr 5.

Asator med Amon Amarth och Downfall med Children of Bodom har nog vart med på top 5 låtar varje år sedan Wrapped lanserades. Sjukt ändå, tycker inte jag spelar de låtarna överdrivet mycket.

Färgglad Spotify Wrapped-statistik, topplistor, lyssningstid, musikgenrer, tre personer, abstrakt bakgrund.
Skapa konto

Mastodon som mest lyssnade artist. I övrigt så mycket latin trap att det knappt platsar i hårdrockstråden.

j.f.s
Mitt Wrapped 2023 är fuckat för mitt konto används nästan alltid när vi har fest och i bilen. Tyvärr får inte jag välja musik då 😂

Men trots det så blev det så här:
Skärmavbild från Spotify-appen med toppartist Orbit Culture, användare bland 1% största fans.
Skapa konto

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på 😄😄

Fyra män, grafik, Spotify Wrapped statistik, topplistor, lyssningstid, favoritgenre Danspunk, färgglad bakgrund.
Skapa konto

Trodde att Rammstein skulle vara med

För er som inte hört Andy and the Rockets så lyssna på dom, har ändrat stil lite så sista två plattorna är lite 'hårdare" dom tidiga lite mer 50-60tal.
Wheeler Walker USAs svar på Eddie Meduza

• Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Här får man väl en hint på vad som spelas här... Barnen styr Google Nest :)

• Spotify Wrapped skärm med topplistor, genrer och lyssningsminuter. Vibranta färger och en albumcover visas.
    Skapa konto
Tja... Jag känner igen mig i alla fall..
Märks att painkiller är flitigt spelad på gymmet...
Trodde nog inte att The Knife skulle komma över At the Gates....
Spotify Wrapped-skärm med toppartister och låtar, lyssningsstatistik, huvudgenre Metal, och fyra personer i silhuett.
Skapa konto

• Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
Spotify Wrapped bildskärm; topplistor över artister och låtar; färgstark, abstrakt bakgrund; lyssnade minuter; heavy metal-tema.
Skapa konto

Lite missvisande p.g.a. inlyssning inför SRF. De båda första bland artisterna är egentligen lite längre ner på listan (men fortfarande på topp 20 skulle jag tro).

• Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
Tror jag måste lyssna lite mer, det här blir lite skevt 😂

• Färgstark Spotify Wrapped grafik, artistbild, topplistor, antal lyssningsminuter, dominerande rött och grönt.
    Skapa konto

• Gilla
Roga1337 och 2 till
  • Laddar…
Otroligt tight och extremt välkomponerat. Kaxigt också att göra en musikvideo till en instrumentallåt.

• Gilla
Roga1337 och 4 till
  • Laddar…
…denna funkar på Karaokekvällarna😉🤘

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.