Haha tack,
Jo jag har lagom förväntningar (y)
jämför med den inställda ozzy konserten där man hade låga förväntningar..;)

• Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
:cry::confused::(:mad:
Affisch för inställd W.A.S.P.-konsert, information om återbetalning, konsertdetaljer, rocktema, dramatisk grafik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
Hammarfall och 3 till
  • Laddar…
Wacken!

Just nu pågår Wacken 2023 som streamas på live på youtube. Jag var där 2005 och 2012, borde vara dags ingen snart..

• Älska
  • Gilla
Oskick och 1 till
  • Laddar…
Ser ju ut att bli ett härligt år...
Jag var där 2007 tror jag, och då var det grymt lerigt också ..Inga 85000 där då dock.. tror det var runt 40....

• Älska
  • Gilla
Simon Traktor och 1 till
  • Laddar…
Jag har förträngt alla regniga festivaler. Kommer bara ihåg solen, ölen och några band :D

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Lerigt värre på Wacken. Men synd om de som inte kommer dit även om de har köpt biljett. Tänkte haft en premiärtur dit i år men kanske tur att det inte blev av. Får kolla youtube istället med torra fötter

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
[media]
Lyckades jag se i Oslo 2003 ... Det var kul, kanske inte för Peter Steele sen då.. 🙁

• Gilla
Saelen
  • Laddar…
I morgon bitti rullar vagnen Till Skogsröjet 😎🤘🤘🤘

• Gilla
  • Älska
Styrman_jansson och 4 till
  • Laddar…
Laddar för Kreator! Såg dem senaste på WOA 05. Var en väldigt fin spelning.

• Inomhus vy med TV-skärm visande konsert, person håller dryckesburk, mönstrad tapet, heminredning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Henningelvis och 2 till
  • Laddar…
Kan tipsa om magentamusik.de om någon mer vill livestreama.

KREATOR! 💪

Sen Helloween kl 2230 🤘

• Gilla
  • Älska
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Laddat med öl, chips och choklad. Nu har fyraåringen vaknat och undrar vad som pågår. Festicallivet när man börjar närma sig 40 :D

• Haha
lordi
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Laddat med öl, chips och choklad. Nu har fyraåringen vaknat och undrar vad som pågår. Festicallivet när man börjar närma sig 40 :D
Fyraåringen får ju vara med. Utan öl då kanske men ändå 🙂. Jag närmar mig 50 men åker gärna på festival. Men Just idag så är det rätt skönt med chips och öl i soffan utan lera.

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Laddar för Kreator! Såg dem senaste på WOA 05. Var en väldigt fin spelning.
Såg dem 2017 på Bråvalla samt Skogsröjet 2018 🤘 🤘

• Gilla
  • Älska
lordi och 1 till
  • Laddar…
L lordi skrev:
Fyraåringen får ju vara med. Utan öl då kanske men ändå 🙂. Jag närmar mig 50 men åker gärna på festival. Men Just idag så är det rätt skönt med chips och öl i soffan utan lera.
Nu är hon med och diggar med både vatten och välling. Fick blocka bort alla godsaker men ölen är kvar. Jag åker också gärna på festival men med svenssonlivet är det svårare. Sitta på festivalbussen igen hade varit trevligt!

• Gilla
lordi
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.