Wacken!
Just nu pågår Wacken 2023 som streamas på live på youtube. Jag var där 2005 och 2012, borde vara dags ingen snart..
Just nu pågår Wacken 2023 som streamas på live på youtube. Jag var där 2005 och 2012, borde vara dags ingen snart..
Allvetare
· Västra götaland
· 9 347 inlägg
Ser ju ut att bli ett härligt år...
Jag var där 2007 tror jag, och då var det grymt lerigt också ..Inga 85000 där då dock.. tror det var runt 40....
Jag var där 2007 tror jag, och då var det grymt lerigt också ..Inga 85000 där då dock.. tror det var runt 40....
Jag har förträngt alla regniga festivaler. Kommer bara ihåg solen, ölen och några band
Allvetare
· Västra götaland
· 9 347 inlägg
Laddat med öl, chips och choklad. Nu har fyraåringen vaknat och undrar vad som pågår. Festicallivet när man börjar närma sig 40
Fyraåringen får ju vara med. Utan öl då kanske men ändå 🙂. Jag närmar mig 50 men åker gärna på festival. Men Just idag så är det rätt skönt med chips och öl i soffan utan lera.H Hammarfall skrev:
Nu är hon med och diggar med både vatten och välling. Fick blocka bort alla godsaker men ölen är kvar. Jag åker också gärna på festival men med svenssonlivet är det svårare. Sitta på festivalbussen igen hade varit trevligt!L lordi skrev: