Stämmer nog. Skulle se dom i Scandinavium November 2015 men jag fick åka bort på jobbresa. Men jag fick till de två Sista SwedenRock och en spelning i en mindre stad av en ren jävla slump. Jag var ute i vår hemstad med en barndomskompis, det var typ enda dagen vi hängde på 5 år. Bestämde oss för att promenera in till stan och ta en öl. Sprang på en så jävla sliten raggarbil med en Motörhead-flagga hängande ut genom rutan när vi gick ner mot stan. Var tvungen att kommentera det och den snälla raggaren sa att Motörhead spelar ju i kväll. Så efter lite övertalning av kamraten så gick vi dit istället, bara att lösa inträde i kassan, tror det var 97-98 eller nåt sånt. Om jah i te minns fel så betalade vi 70kr i inträde.Noramasen skrev:
Sen skulle jag se dom på Metaltown 2013 men det blev inget, vet inte vad som hände men dom tog in Gyllenhammar istället.
Den uppmärksamme entusiasten ser också att det inte är Leif Edling på bas. Han höll på med så mkt metalprojekt att han gick in i väggen. Det är svettigt värre att vara Sveriges (världens?) bästa Doommetallåtskrivaremowatom skrev:
Ja de hade karaktär på sitt vis. Och det som drog mitt intresse var bland annat gitarrsoundet, men framför allt det grovt raspiga ljudet från sångaren. Att de rent musikaliskt inte riktigt stämde med den attityd de hade mot black metal gjorde inget, då de hade ett eget sound med sångarens hjälp.mowatom skrev:
Kan nämna att jag hade Venom som favvoband före och efter perioden med Demon.